24 Kasım 2011 Perşembe

24 KASIM

Yine takvimler 24 kasımı göstertirken...Pek bir şey olmadı aslında.aynı sıradan kutlamamlar aynı sözler aynı şiirler.Sabah çelenk sunma töreni - ki ben Ege'yle gittim, arada beklerken kendime parfüm aldım- sonra okuldaki tören ve en sononda baklava gözleme yemesi içmesi, en sonunda da gerisin geriye eve gelme.Arada mesajlaşmalar, ileti paylaşımları, telefonlar...Standart bir 24 kasım.Görev yaptığım hiç bir okulda 24 kasım coşkusunu yaşayamıyorum.Bursa'dayken daha eğlenceli geçerdi.Daha kahkahalı daha eğlenceli daha yemesi içmesi boldu.Burda biraz standartlaştırılmış gibi sanki.Öğrencilerden kutlama felan yok, Örtmenim öğretmenler gününüz kutlu olsun cümlesini bir iki kere ancak duymuşumdur.Hediye felan yok zaten ben de hediye beklemiyorum.Hediyeyi geçtim bir dal çiçek getiren bile yok.Dolu dolu geçen bir gün olmuyor sonuçta.ben hatta bugün sınav bile yapacaktım ama törenlerden kısmet değilmiş.haftaya kaldı.Bilemiyorum, bazı değerler değersizleşti sanırım biz farkına bile varmadan.
Bizim ailede öğretmen sayızı fazla.Ege'nin anne ve babası, kardeşimiz, teyze, amca, dede, kuzenim ve eşi, babamın kuzenleri öğretmen hep.Kutlama faslımız çok uzun sürüyor anlayacağınız:)
Yine de herşeye ragmen ne olursa olsun kendimi başka bir meslekte düşünemiyorum.Varsın 24 Kasım sönük geçsin, gelecek zaten hep bizim.Nice 24 Kasımlara:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...