16 Kasım 2011 Çarşamba

bilgisayar başında ne yapıyorum?

Saatlerce bilgisayar başında kalacak çok da vaktim yok aslında ama dizilerimi izlemenin başka bir yolu da yok.Eşim evdeyken ortak hareket etmek zorundayız.o dizici değil malesef.yıllarca uzayan konuları sevmiyor.o sebeple eve gelmeden izlemem lazım.ortak izlediğimiz sadece dexter var.onu başka zaamn anlatırım.
Bugün the office'le başlayayım.ilk olarak adını duymamla başladı.ben garip şeyleri severim.tabi bir de platonik aşk var olunca dvdsini aldığım ilk dizi oldu the office.
kadro bu resimdekilerdi geçen sezona kadar.artık michael scott yok.ama yine de severek izliyorum.herkes o kadar farklı ama bir o kadar da sıradan.kağıt satış ofisinde geçen olaylar ne kadar komik olabilir ki demeyin.çok gerçekçi ve ben katıla katıla gülüyorum.jim için ne kadar üzülmüştüm.onlar evlenirken kendi düğünüm gibi sevindim.bu diizyi izlerken dwight diye bir kişinin var olabileceğine şahit oluyorsunuz.seviyorum ya.şuan 8.sezondalar.s8 e7.ben dizileri arka arkaya izlemeyi  sevdiğim için biraz bekletip biriktirim bölümleri.bakalım neler olacak.
sonuçta - as a result- the office ben,m için tv tarihinin en komik en farklı en güzel dizisidir.her sezonunu bıkmadan izlerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...