21 Kasım 2011 Pazartesi

Çok Kullandıklarım

Çok sevdiklerim de diyebiliriz, hep elimiz altında bulundurduklarım.Önce Dermologicadan başlayalım.Tanışma hikayemizden.Bursa'dayken yüzüm pul pul olmaya başladı bir anda, tüm nemlendiricileri kullandım ama işe yaramadı, ben de kozmetik sektörünü bırakıp eczaneye gittim, ordaki uzman önermişti bana.Ben de önce nemlendiricisiyle ve jeliyle başladım.Harikalar.Hele sonra aldığım daily microfoliant muhteşem bir ürün.Tamam pahalılar ama hem çok işe yarıyor, hem de uzun süre gidiyor.Genellikle güne başlarken kullanıyorum ben.
Bebak acı badem sütünü ise makyajımı temizlerken kullanıyorum.Makyaj temizleme sütlerini de denedim ama ne bileyim, hem güzel kokuyor, hem yumuşacık oluyor.Gece yatarken de Sebamedle yıkıyorum.O da çok güzel bir ürün.Kurutmuyor, yağı da çok güzel temizliyor özellikle sorunlu t bölgesinden.
Kremlere gelirsek...Scholl'un katikül giderme kremi mavi olan.Önce flormarda aldığım jeli sürüyorum, yıkayıp bu kremle tamamlıyorum.İşe yarıyor ama çok şey beklememek da lazım zira arada makasa da iş düşüyor.Baştaki bordo yeşil ise neutrogena ayak kremi.Çatlamış topuklara için.Bu güne kadar kullandığım bir çok ürünün en iyisi.
En başta ise klasik neutrogena nemlendirici var.Eşim de ben de el altında tutup bol bol kulllanıyoruz.Özellikle kışları nerdeyse avuç avuç nemlendirici kullanmak gerekiyor.
Son olarak da roll on.Rexona.Gerçi elimde çok roll on var.Ben de çok kullanamıyorum o sebeple bitmiyor.Ama içlerinde en beğendiklerimden biri rexona.Bloglar sayesinde aliminyum paraben gibi konularda biraz bilgi sahibi olduysam bundan sonra roll on alışverişlerine daha dikkat edicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...