18 Kasım 2011 Cuma

cuma sorunsalı

      Çalışanlar için cuma en güzel gündür değil mi? Bayılırız. Ben de bayılırım ama günün sonundaki o yorgunluk yok mu?Tır çarpmışa dönüyor insan.  Bu hafta ilk kez yeni ders programımızla 8 saat derse girdim, hem de cuma cuma.Uzun lafın kısası yorgunum, ölgünüm, bitkinim.Ege de hasta.Sık sık varlığını belli eden bademcikleri var.Boğazı dün gece şişti.Bildiğim tüm bitkisel tedavileri yaptım.Tek zehirlenmesin diye ben de içtim hatta geyiğe bile vurduk.Ama antibiyotik almadan geçmeyecek sanırım.bugün gitmiş zaten almış ilacını.Bu gece için bankadan bir arkadaşın veda yemeği vardı ama gidemeyiz bu durumdayken.Sütlü tavuk sulu bol baharatlı domates çorbası yaptım en hızlısından, hastaya çorba sorulmaz.

      O hasta ben yorgun.Gezmelere gitmektense dinlenmek paklar bizi...

 

Ps: Benim domates çorbam çok güzel oluyor.İşin garibi ben evleninceye kadar sevmedim de hiç yapmazdım da.Ege seviyor diye deneyeyim dedim,oymuş.İçen bayılıyor.Cuma cuma bir de tarif mi versem?Aman alt tarafı domates çorbası.Ne tarifi olacak, tereyağı, un, domates,su..Evet sanırım ben bir bardak süt koyuyorum su yerine.Bir de güzel domates bulamazsam özellikle kışları domates püresi kullanıyorum, hazır olanlardan.Tat'ın var mesela.Kaşarı da rendeledik mi?Ohhhhhhhhh...Değmeyin keyfimize..
Bir cumamız da böyle geçmiş olsun!

2 yorum:

  1. Yorgunluğun ve hastalığın üstüne çorba çok güzel olur, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...