28 Kasım 2011 Pazartesi

Denemeler

Geçenlerde ilk kez lazanya yapmıştım, yedik afiyetle ama fırında kıymalı makrnadan çok da farklı bulmadığımı, o sebepten kelli bir daha yapmak için can atmayacağımı söylemiştim.Şİmdi de gelelim bir başka denememize....

          Resimlerden de anlaşılacağı üzere Tansaştan hazır tortellini aldım.Merak ediyordum zaten ne zamandır.Bugün tüm gün temizlikle ve giymediğim kıyafetleri ayırmakla geçirdim.Yoruldum da.Yemeğe hızlı ve kolay birşeyler yapmak istedim.Yapımı çok kolay.Kaynar suya atıp, 5 dk haşlıyor sonra da kevgirle çıkartıyorsunuz.Üstüne istediğiniz sosu dökebilirsiniz.Ben tereyağı ve kırmızı pul biber döktüm.Yanında da sarımsaklı yoğurt vardı.Bir neyi İtalyan mantısı oldu.
Gelelim sonuca.Güzel miydi?eeehhhh...Keçinin bilmediği şey karnını ağrıtırmış ya da alışmamış g.tte don durmazmış...Tadı fena değildi ama bir daha yapmam herhalde...Güzelim mantım varken hem de, bunlarla uğraşmam.Ege de sevmedi zaten.
Bu paket iki kişilik zira bizi doyudu.
Keşke tabağın resmini de çekseydim...Neyse alışıcam alışıcammm
                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...