21 Kasım 2011 Pazartesi

haftanın başlangıcı



Evet bir haftasonunu da böylece bitirmiş bulunuyoruz.Dün önce alışverişe gittik, evde kahvaltılık bir şey yoktu.Yani vardı aslında ama ben geniş, çeşitli, bol seçenekli kahvaltıları seviyorum haftasonlarında, o sebeple önce market alışverişini hallettik.Resimde görüyorsunuz zaten.Birazını yani.Ben piyasaya yeni çıkan şeyelri denemeyi severim, mesela Dr otker cheesecake yapmak için toz poşetini çıkarmış, aldım.etli tortelli var, Unonun çikolatalı ekmekleri var.Tek tek poşetlenmiş, okula da götürebilirim, atıştırmak için.İçecekler, peynirler vs.Neyse geç bir kahvaltı yaptık ama gönlümüzce oldu.Klasik pazar işleri(ütü, çamaşır, toz alma...)Gün geçti işte...

Akşam kardeşim geldi oturmaya, gelirken de boş gelmemiş.Bol bol yedik anlatamam nasıl bol bol yedik.Maçı izleyecektik ama bizim üçümüzün izlediği ve Beşiktaş'ın kazandığı maç yok.İzlemedik zaten, Beşiktaş'ım da iyi oynamasına rağmen maç golsüz bitti.Keyfimiz olmadı yani.Gerçi maç öncesi Facebookta şöyşe yenicez , böyle yapıcaz diyen gslilere ayar vermek istiyordum ama kim uğraşacak şimdi diyerek vaz geçtim.Zaten bugün seslerini çıkaran olmadı.(Bu arada Necip Uysal'a üzülmedim değil.Ameliyat da olmuş.Yazık oldu çocuğa) Neyse uzun lafın kısası yine futboldan zevk almadığımız bir haftasonuydu.

Bol bol baklava yedik biz ağzımız tatlansın deyü:)))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...