15 Kasım 2011 Salı

iki film birden kuşağı

 Efendim yine film keyfimizle geçen bir pazartesi akşamı oldu.ilk filmi ben istemiştim.malum ahmary vah mary'i seven biri olarak filmin yazar ve yönetmelerinin Farrelly kardeşler olduğunu biliyordum.Sonuç insanı mahcup etmiyor.çok güldükk çokkkkk.Tamam bizim kültürümüze uygun depil ama bir yerden sonra onu düşünmeyip çok eğleniyorsunuz.Eski filmleri gibi çok iğrenç kısımları da yok.Güzeldi vesselam.









Sonra da yalanın icadına baktık.önce çok sıkıcı geldi.çok ağır ilerliyordu.bir dünya düşünün herkes doğruyu gerçek düşüncelerini söylüyor.sıktı önce.sonra filmin yazarı yönetmeni ve başrol oyuncusu yalan söylemeye başlıyor.o kısımdan sonra biraz hareketlendi.Sanırım Ricky Gervais etkisi olacak fimde bir çok ünlü vardı:Jennifer Garner, Rob Lowe, Tina Fey, Lostdaki yaşlı Eloise, Jason Bateman, Jonah Hill, Philip Seymour Hoffman hatta Edward Nortonu bile gördüm.Ama sonuç bir kere izlenecek çok iz bırakmayan Hatta yer yer sıkan bir film

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...