17 Kasım 2011 Perşembe

kahveciyim


Ben kendimi bildim bileli kahveciyim.çay içsem de olur imesemde.yıllarca kahvaltıda bile çay içmiyordum.ama kahve deeyince ...her akşam babamın kahve keyfi mi annemin de kahve delisi olması mı bilmiyorum ama kardeşim de ben de bayılırız.sade-şekersiz- köpüklü Türk kahvesi.gerçi ben 2si bir aradaları, mochayı, cappuccino...
ne varsa hepsinin hastasıyım ya








fotograflar eskiden çokkkk eskiden kalma.abrtmayayım nisandan.ama Egeyle kahve keyfimizin anımsadım.hemen postu da gireyim dedim.ondan şeyettim:))

3 yorum:

  1. İzmirli bir blogger daha :) Takibe aldım canım:):)

    YanıtlaSil
  2. evettttttt:)) yeni acemi blogger:))yolun daha ilk adımları.ilk adımlarım:)))ben de bayadır seni ayıla bayıla takip ediyorum.her iki blogunu da.teşekkürler canım ilgine.hem sanırım meslektaşız da

    YanıtlaSil
  3. merhaba..kahve olunca konu akan sular durur bende de..

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...