23 Kasım 2011 Çarşamba

Kara Çarşamba

Kara çarşamba dedim çünkü nöbet günüm.En yorulduğum gün olur kendileri.Sabah erken kalkmak mı, teneffüslerde oturmamak mı, öğrencilerele boğuşmak mı?Allahım hangisinden bahsedeyim?Oy oyyyyyyyyyyy.Öğretmenlik kolay diyenleri sadece bir gün nöbet tutmaya davet ediyorum.Görsünler kolay mı gerçekten.Neyse efendim 4 gibi eve geldim.Allahtan arkadaşım bıraktı eve de yürümedim.Akşama da annemlere yemeğe misafirdik.Yemek sorunumu annecim hallediyor her çarşamba onlardayız.Böylece ne yapsam stresini yaşamıyorum.Yedik, içtik.Gorfedolarımızla çay keyfi de yaptık.Kuzey-Güney akşamıdır bu akşam.Onu da izledik ve artık evdeyiz.
Yarın güzel bir gün, malum kutlama hatırlanma bir günle olmaz ama 24 Kasım öğretmenler için şahane bir gün işte sonuçta.Önce çelenk sunma ve ilçe töreni sonra da okulda tören.Bakalım bir 24 Kasım daha ne güzelliklerle gelecek?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...