26 Kasım 2011 Cumartesi

ocelerim

Efendim ojeler hepimizin olduğu gibi benim de en sevdiğim şeyler.Elim vardığınca rast geldikçe alıyorum.Donan bozulan ojeleri bile atamıyorum.
Flormar, pastel ensevdiklerim.Gabrininin mat bir mor ojesi var mesela onu yeni aldım ama son günlerdeki gözdem o.ÇOK çok güzel.Maybelineler de hem gramaj hem de sürmesinin kolaylığı sebebiyle çok sevdiklerimden.Hiç sevmediğim de bimden aldığım color meler.atacağım en kısa sürede.

Gelelim renklere, görülebileceği üzere koyu renk ojeleri daha çok seviyorum.Hiç beyaz ojem yok.Alamadım almam da.Esmer olduğum için sanırım tırnaklarımda bembeyaz görüntüyü sevmiyorum.Bordo ve tonları, morlar, gri-bej tonları ve lacivert ağırlıklı.Bir iki tane de pudra tonları var.İşte ocelerim:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...