18 Aralık 2011 Pazar

geçen hafta

Gelelim geçen haftanın dökümünü yapmaya.Pazartesi evdeydim, ev işleriyle iştigaldim, öğleden sonra annemle yürüyüşe çıktık.Birazcık karın ağrısıyla uğraştım, akşam da annemlere oturmaya gittik hep beraber.Salı okulda en yoğun günlerimden biriydi.Akşama annem yemeğe çağırdı da bir nebze rahat geçirdik akşamı.Çarşamba nöbetteydim.Ölmek bitmek tükenmek...Günün özetiydi işte.Akşamda acur bucurlar eşliğinde Beşiktaş'ı izledik.Sevindik Stoke galibiyetiyle.Perşembe sabahtan derse gittim ama öğleden sonra bir komisyon toplantısı için ilçe milli eğitimdeydim.4'e kadar sürdü.Hazır oralara kadar gitmişken biraz da alışveriş yaptım.Güzel şeyler buldum.Cuma beklediğimiz, özlediğimiz gün geldi işte.8 saat dersin ardından Sezgi'ye geçmiş olsuna gittik.Geç döndük tabi.
Bu hafta çok abur cubur ve ekmekarası şeyler yedim.63 oluverdim birden.Benim için tehlike çanları çalması demek bu.Pazartesi başlıyoruz da demek ayrıca diyete.
Neyse cumartesi de erkenden kalktık ki Turgutlu'ya gidebilelim.Önce arabayı bakıma bıraktık sonra da babaanneyi ziyarete gittik.Orda 2'e kadar oturup çarşıda biraz dolandık, Bursa'daki arkadaşım Alev'in kızına hediyeler aldık, pazartesi kargoyla göndeririz, sonra arabayı servisten alıp önce Kipa'dan haftalık alışverişimizi yapıp eve yollandık.
Ha bu arada unutmadan yol çok tenha ve düzgün olduğu için canım araba kullanmak istedi, Ege de bana co-pilotluk yaptı.5-10 kilometre gitmişimdir belki.Yavaş yavaş direksiyon alışkanlığı kazanmam lazım.Yoksa tümden unutacağım araba kullanmayı.
Bu arada Hasan'la da konuştuk.İyiyim dedi.Sesini duymak çok güzeldi.Ayın 29'u ya da 30'u gibi yemin töreni varmış.Bakalım günler neler gösterecek.
Pazartesi diyete başlarım dedim ya cumartesi de dürüm yaptık yedik.O kadar yani.Neyse akşam da anneannem gelmiş onu görmeye teyzemlere gittik.
Nihayet pazar...Ege'nin uykuya doyması gereken gün.Uyudu, uyudu.Güzel pazar kahvaltımızı yaptık.Hava yağmurlu zaten.Tvde santos- barcelona  maçı var.Sıcak sıcak kahve ve futbol.Pazar menümüz de bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...