9 Aralık 2011 Cuma

HAFTANIN ÖZETİ

          Yine yorucu bir haftayı daha atlattık.Bugün 8 saat dersim vardı.Yorucu geçti, 3 tane de sınav yaptım.Son sınavda da öğrencilerden biri masasına yazmış kopyaları, gerilimli anlar yaşandı yani.Öğrencinin kopya çekmeden, yalana hileye baş vurmadan puan almayı öğrenmesine çalışıyorum.Sıfır al belki ama hakkınla al.Olmuyor işte, öğretemiyorum.Neyse günün sonunu gerilimli yaptık.
          Öğle arası bir öğretmen arkadaşımız safra kesesinden ameliyat olmuştu, onu ziyarete gittik.İyi görünüyordu.Sevindi hem de.
          Ege'nin şubesi en çalışkan şube seçilmil.Haberini öğretmen arkadaştan aldım, akşam Ege'ye ben herşeyi bilirim havası atıcam.Ayrıca bugün görevini devredecek.Daha kolay olacağını düşündüğümüz görevine başlayacak.Ona da seviniyoruz.
          Dün akşam annem aradı.Konuşurken ben tahmin etmiştim ama ...Bilmiyorum üzüldüm.Garip oldum işte.Aldığım hediyeyi değiştirmiş.Boğazı dar geldi, beni boğar, dedi.Kızmadım ama üzüldüm.Dün akşam beğenmiş gibi yap.Sonra değiştir.Ne dese de ben kötü hissettim bir kere.Bilemiyorum ama uzun süre Ona kıyafet alacağımı, alabileceğimi sanmıyorum.Akşam Ezgi'ye yılbaşı hediyesi almıştım, onu almak için geldi ama bilemiyorum.Kötü hissettim işte.açıklayamadım sanırım.Ben ona yapmazdım.Hatta ben hayatta kimseye aldığın hediyeyi beğenmedim, değiştireyim dememişimdir.Diyemem işte.
          Bugün okula kimya dersleri için Yalçın hoca geldi.Benim de öğretminimdi.Şimdi 3 öğretmen,mle birlikte çalışıyorum.Çok hoş...
          Bu akşam da teyzemlerde yiyoruz akşam yemeğini.Gece de Hasan'ın gideceği yer belli olur artık.Allah'ım Onu sağ salim bize kavuştursun.Asker göndermek çok zormuş çokkkkkkkkkkkkkk.
          Bu hafta olduğunu biliyoruz ama ne zaman pek kestiremiyoruz, büyük ihtimalle amcamlara gittiğimiz akşam olmuştur.Arabamızın sol arka kapısının orda bir göçük var.Başka iz yok ama.Çarpma değil muhtemelen.Biri eliyle koluyla ya da başka birşeyle vurmu.Allah'ım ne sadist insanlar var.Başkalarının malına zarar vermekten zevk alıyor şerefsizler.Adi herifler...Çok sinirlendik ama Ege'ye belli etmiyorum.Elden ne gelir deyip geçiyoruz.Ama onların da bir gün mallarına böyle davrananlar olacak elbet.Öğrenecekler...
        Bugün şike iddanamesini mahkeme görüşmeyi akbul etmiş.Biraz göz gezdirdim de, neler olmuş, neler dönmüş neler?Biz saf taraftarlar ne güzel de kandırılmışız?Bu ortamda maç mı oynanır arkadaş?Soğudum resmen.
        Evet haftanın özeti dediğimde aklıma bunları yazmak geldi.Hem biraz da rahatladım.Burnum akmaya başladı, sanırım önümüzdeki haftanın gündemi de hastalık olacak:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...