8 Aralık 2011 Perşembe

koton seferi

Koton'u severim, yani sevmeyen yoktur sanırım.Her gittiğimde bir şeyler  bulmuşumdur.Bu kez indirimi de yakaladım, değmeyin keyfime.Aslında anneme doğum günü hediye almak için gitmiştim, ama sadece onla sınırlı kalmadım.İşte aldıklarım:
Eteğimi çok beğenerek aldım, hem de 19.90tl
Arkasındaki detayı giyildiğinde çok hoş duruyor.

Bu da kolyem.O da 19.90a.Ben pek kolya takmam ama bunu sevdim.
Bu taytı da 19.90a aldım.Çok esnek bir yapısı var.Çok güzel duruyor.


Çantam, çantam benim.Kendisi 39.90, Koyu kahve renginde, çok şık duruyor.Çok beğenerek aldım.

Bu kocama aldığım kazak.İnce çünkü Ege sevmez kalın kazak giymeyi.Bu da 29.90 efendim
İşte bu anneme aldığım gömlek.Görür görmez kararımı vermiştim zaten.Tiril tiril, incecik bir kumaşı var.

İşte burda da anneciğim hediyesini inceliyor.Sevdi sevdi.Üstüne de tam oldu:)))
Bunlarda yılbaşını beraber kutlamayı düşündüğümüz arkadaşlarımıza, çam sakızı çoban armağanı kontenjanından.

Evet, aldıklarım bunlar.Alışveriş yapmak çok keyifliydi.Hatta ertesi gün okuldan bir arkadaşımla da gittik.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...