29 Aralık 2011 Perşembe

son zamanlarda...

uzun süredir yazadım sanırım, çok şey birikti anlatacak.Neyse başlayalım bakalım bir yerlerden.
Malum yılın son günleri, sanki çok şey değişecek gibi duruyor ama her şey aynı olacak, üstelik tatil de yok, her işi yılbaşından sonraya bırakıyorum sanki ben yapmıyacağım gene.Çok yoğun günlerdeyim çokkkkkkkk.
Hasan'dan gelen telefonlar günümü gecemi değiştiriveriyor birden.İyi, standart askerlikle günlerini geçiyor işte.
Arada Ezgi'yle telefonlaşıyoruz, o da alıştı artık Evine, okuluna, köyüne; ilk sene zor olur hep, allahtan atlatıyor ilk yılını.
Bugün saçlarımı kestirdim, benim klasik modelim, arka kısa ön uzun.Seviyorum da, kendime de yakıştırıyorum.Öğleden sonra ise Sezgilere oturmaya ve kısır yemeye gittik.Çok güldük eğlendik.sabahat hocam kahve falı da baktı.Çok güzel şeyler söyledi.Mutlu, huzurlu, sevgi dolusunuz, öyle de sürecek dedi.Güzelmiş fincan.yakın zamanda da bebek gelecek dedi.Babasına benzeyecekmiş.ay yüzlü, akça pakça, tosun gibi dedi.Ne demişler fala inanma falsız da kalma.
Salı akşamı annemlere balık yemeğe gideriz.Buranın pazarı salı günü, aynı zamanda balık pişirme akşamıdır da, evler, apartmanlar, hatta sokaklar bile balık kokar.
Pazartesi günü pazara çıktık, Burdaki bütün dükkanlara girdik nerdeyse.Annem bana doğum günü için-biraz fazla erken oldu ama- deri ceket aldı.İlk kez deri giyiyorum.Ayıla bayıla giyiyorum birkaç gündür.Sonrasında da çay içtik, sohbet ettik.
Perşembe Hasan'ın yemin töreni vardı.Babamla dedemi gönderdik Ankara'ya.Annem de biz de istiyorduk ama hafta içi olunca gitmek zorlaştı.İzni 2 günmüş Hasan'ın bu yüzden eve gelmeyecek.Arkadaşlarının yanında kalıp, Kayseri'ye geçecek.
Çarşamba gecesi dudaklarımın acısıyla uyandım gece.Zaten kaç gündür yanıyordu.Evet vefalı dostum uçuğum yine geldi.Bu kez üst dudak tamamen, altta da bir yarıyı ele geçirdi.Krem sürdüm ama ancak çok şişmesini engelledi.İki gündür şiş dudakla ve dudağımda kremle yaşıyorum.Benim hayatımın tek değişmezidir, uçuğum.Nette biraz gezindim de milletde ne uçuklar var, şükür halime.Ama en kısa zamanda doktora gidicem bu kez.
Cumartesi Çeşme yolcusuyuz.Hazırlıklar yarın başlıyor, aslında hiç sevmiyorum valiz hazırlamayı.Şimdi 1 gece 2 gün için koca valizi hazırlarım ben.öfff
Ege bir haftadır 8den önce eve gelmiyor, ben de bu arada nette veli harcama anketi diye ne işe yaradığını anlamadığım, tamamen öğretmeni yük olmaktan başka bir özelliğ olmayan anket sonuçlarını girdim.23 öğrencim var ve anket 28 soruluk...Allahtan bitirdim sayılır, sırada 2 sınıfın sınav sonucu ve yeni haftada yapacağım sınavların sorularını hazırlamak var.Demiştim yoğun olacak diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...