29 Ocak 2012 Pazar

Akşam ne yedik?

Bu tür postları yazması çok keyifli geldi bana, sevdim.Dün akşam Ezgi'nin şerefine annemler bize geldi, misafir ağırladım yani.Malum bilmem kaç km uzaktan gelen şeref konuğumuzu çalıştırmak suretiyle kendisini çok çok da onurlandırdım.Menümüz şöyleydi:
Domates çorbası, nohutlu et, pilav ve tavuk ızgara, karışık salata ve yoğurtlu ıspanak, kırmızı biber ve havuç.
Pilavı Ezgi yaptı diğerleri ben kendi elcaağızımla yaptım.
Olayı anlatan resimler de şöyledir:

tost makinesini ızgara için kullanıyoruz kış mevsiminde mecburen.
sofrayı Ege hazırladı

salatalarımız ve yoğurtlular da masada

yemeklerin resmi yok, maalesef çünkü yemekten kimsenin aklına gelmedi.

tatlılarım, irmik tatlısı ve ıslak kek

mutfaktaki dağınıklık ve ben başlıklı kompozisyonum.Misafir öncesi
Henüz acemi bir blogger olarak resileme olayına alışamadım.O da olur ilerde diyelim.Akşamı Ata Demirer (Tek Kişilik Dev Kadro 2) izleyerek geçirdik, gülmekten yoruldum yani hepimiz öyle.Annemler babamlar yıprandık gülerken.Hoş bir gece oldu.Ezgi de bizde kaldı zaten.gerçi zar zor ikna ediyoruz, Ege resmen tehdit etti ama arada paylaşılamayan bir Ezgi var.İşte günleri de sayılı zaten.Gidecek yavrucağızım!

4 yorum:

  1. ohh eline sağlık...
    mutluluğunuz misafirleriniz daim olsun...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzelim, amin.tenceremiz kaynasın, yüzümüz gülsün, kapımız çalsın hep.hepimizin:))

      Sil
  2. ne güzel ya bende böyle sofralar hazırlamak istiyorum, birde mutfağını beğendim, büyük ve ferah olması süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum neden yapmayasın ki:)))insan özenince neler yapıyor bilemezsin?Eminim sen daha güzellerini hazırlarsın:)))
      Evet ben de seviyorum mutfağımı, hem aydınlık hem de baya büyük:)))
      İçerisinde mutlu sofralar kuracağın şirin mutfaklara:))))
      sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...