12 Ocak 2012 Perşembe

ben de tencerede kek yaparım

Efendim herbikesler tencerede kek yapar da ben yapamaz mıyım?Benim neyim eksiktir?Yohtur eksikim dedim ve geçtim mutfağa.Tarif her yerde var.şekeri yumurtayı çırp, süt, un, vanilya, kabartma tozu...al sana kek.Ben de çırptım felan da yayık tencere bulamadım, amannnn bu olsun işte deyip tencereyi aldım nescafe bardaklarıma hamuru koydum.Ama ne kadar kabaracağını bilemediğim için yarım doldurdum bardakları.Keşke biraz daha koysaymışım çünkü tencereye 1 bardak fazla geldi, o biraz pişmemiş, resimlerden anlarsın günlük.Ama tadı güzeldi şimdi hakkını yemeyeyim keykimin.Okula bile götürdüm atıştırmalık olsun diye.
6 bardak koydum ben.ortadaki olmamış, bunu yazdım püf noktaları kısmına

Diğer bir nokta da bardakları yarım doldurmaya gerek yok, biraz daha hamur miktarını arttırabiliriz
Çıkardığımda böyle görünüyordu:)


2 yorum:

  1. Eline sağlık cnm, yakışır arkadaşıma ama tarifini göremedim ben nasıl yapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Selmacım, teveccüh duyarım!
      Tarif yazının içinde var, kafama göre ya da göz kararı 1 yumurta, şeker, süt koyup çırptım.Tamamen iç güdüsel bir kek hamuru oldu.Ama nette çok güzel, net tarifler var.Ben bilgisayarı açmaya üşendiğim için doğaçlama çalıştım biraz!
      Sen bi google amcaya sor istersen?

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...