25 Ocak 2012 Çarşamba

celebrity dünyasından

Ben ki holivud dünyasını komşularımın hayatlarından daha iyi bilirim, ünlüler n'apmış, kim kimle berabermiş, gözüm çarpar öğreniveririirm.Öyleyse niye yazmıyorum değil mi?Şimdi efendim kameralarımızı ünlüler dünyasına çevirip son dakika gelişmelerini öğrenmek için özoya bağlanıyoruz.
(Aslında haberlerin çoğu son dakika değil de, orasını kurcalamayın)
Bu yakışıklı bey Kuzey ve anası Çağla şikel.Gezmeye çıkmışlar.Burda haber yok da Bu yakışıklı küçük bey için resmi koyayım dedim.İnsanda ana güzel baba güzel olunca, demek ki neymiş, çocuk da şukela oluyormuş.Babalım ikinci bebeleri de abisi kadar şeker olacak mı?

Haydi kulum la Seal'ın boşanma haberi de beni epey şaşırttı.4 çocuk ve 8 senelik bir birliktelik.Golden Globe tek başına gelmişti zati Heidi.Anlamalıydık.Demek ki neymiş, Holivud'da herkes birgün boşanmış olacak:)))

Bu hanım kızımızı bilmeyen yoktur, meğersem son VS defilesinde hamileymiş, bu da yetmemiş Alessandra'ya ki 5 aylık haliyle bile defilelere katılmış, herkese kendini gıpta ettirmiş.Hayranlıkla bakıp esefle kınıyoruz:)))

Kaçımız Johnny'nin yanında bu hanımı görüp de kendilerini yakıştırabilmiştik ki!Şahsen ben hiç yakıştırmıyordum ama bu 14 sene ve 2 çocuktan sonra ayrıldıklarını duyduğumda üzülmemi engellemedi.Garip ama gerçek.üzüldüm şimdi.Etraftada bir 3. kişi dedikodusu var, 3. kşi de Eva Green kişisi oluyor, benden duymuş olmayın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...