19 Ocak 2012 Perşembe

gelirken bir markete uğrayyaım bariiii alışverişi

Hep böyle der, abur cubur yüklemeli pek de ihtiyacım olmayan bissürü şey aldım alışverişi aslında daha uygun bir terim olabilir:)))


Görüldüğü üzre yumurta, ariel leke çıkarıcı dışındakiler çok da gerekli değil.hobbynin küçük kremleri çok hoş ve çantaya atımlık, pembe kapaklı şey ise koku, ayakkabılığın içine koyuyorum, bir de giysi askısına asmak için bir koku aldım.Severim yani.Ketçap ve acılı ezmeyi geçelim derim tatlı ve jelibonu da bırakalım biz de güzelim cafe crown lattelere gelelim.ÇOK çok ÇOK seviyorum.Kaç haftadır gözüm raflarda, pehlivanoğlu dahil her markette arıyorum Şok'a kısmetmiş.Kızın elinde görünce resmen atladım elinden aldım kızın.Bir süre idare eder beni artık:)))

4 yorum:

  1. tatlımm bloğunu zevkle takip ediyorum tebrikler. gelelim alışverişindeki pembe kapaklı olan kokuya şoktan aldım demişsin ayakkabılık için nasıl işe yarıyormu ben lavabonun altına koymak istiorum öyle bişey mutfak lavabosunun kokusunu gidermek için nasıl tavsiye ediyormusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim öncelikle güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, günümü aydınlattın kelimelerinle.ben de senin bloguna misafir oldum.yazma yolculuğumuzda ikimize de bol şans
      gelelim kokumuza.öncelikle biraz küçük, üzerinden küçük bir delik açıyorsun ve bırakıyorsun, 2-3 hafta kadar gidiyor koku, içinde jele benzer bişey var ve havayla temas ettikçe katılaşıyor, en sonunda bilye kadar kalıyor zaten.ben memnunum zaten 1 lira gibi cüz'i bir fiyataydı, bitince yeniden alıyorum.Ayakkabılık için en pratik yöntem bu yoksa kötü kokuyor.Senin işine de yarar sanırım.
      sevgilerimle

      Sil
  2. sağol tatlım açıklamaların için herşeyi anlatmışsın sağolasın. Bloğunu takip ediyorum valla çokta hoşuma gidiyor özellikle bu tanıttığın şeyler. Devamını bekliyoruz özlemciğim. kolay gelsinn;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, tekrar ve tekrardan:)))öyle güzel şeyler söylemişsin ki!elimden geldiğince güzel şeyler için çabalıyorum:)))sevgilerimle

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...