20 Ocak 2012 Cuma

Hediyem geldi:))))

Evet ben de artık hediye kazanmış olanlardanım ya, bu kez de What's Next blogunun sahibesinin şeker mi şeker, şirin mi şirin, parıltılı mı parıltılı, janjanlı mı janjanlı, ıiıltılı mı ışıltılı çantası çarşamba günü itibariyle bana ulaştı.Tekrar ve tekrar çok teşekkür ediyorum, hem hediye için hem de çantanın içindeki güzel not için.
Hediye verenlerin çok olsun; gönlüne düşen eline geçsin umarım.Bol güzellikli günler  What's Next!
kargo poşetinden bu çıkmış


bu torbanın içinden de bu ışıltılar saçan güzellik çıkmış:)
bu güzelliğin içinden de zarif dileklerle dolu bir not çıkmış:)))Özlem de pek sevinmiş:))))


2 yorum:

  1. Ne güzel bir çanta, bende çok severim taşlı pullu şeyleri :) güle güle kullan cnm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçenlerde kullanmaya başladım, kullandıkça daha da sevdim, çekilişlerden yana pek şansım olduğu söylenemez ama...Şans işte:)))Teşekkürler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...