29 Ocak 2012 Pazar

Islak Kek

Ben kek çok severim, normal olanından bahsediyorum.Ama akşam yemekten sonra ikram etmek için biraz farklı bir tarif arıyordum.Portakal Ağacı çok başvurduğum bir adres, bu tarifi orda gördüm, güzel bir tarif, ıslak olduğu için tatlı niyetine çok rahat ikram edilebilir, bir daha yaparsam içine damla çikolata da koymayı düşünüyorum, vişne-çikolata harika bir ikili.Tarifi burda.
Hazırlık

fırına koymayı beklerken

marka reklamlarını görmezden gelebilirsiniz

son hali budur.


2 yorum:

  1. tatlım geçenlerde yaptım bir post sen görmedin sanırım, ankastre arayışındayım bu ara bosch dan memnunmusun
    benim bloğa yazrsan sevinirim cevabını öpüyorum tarifi de deniycem en kısa zamanda

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana ben ona cevap yazdım gibi hatırlıyorum ama...Hemen ışınlandım sana!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...