5 Ocak 2012 Perşembe

yeni aldım postu

Ah ne heves ettim bu aldıklarımı günülük-üm bir bilesen, mesela bu elbise mudodan aldım, hatta bugün giydim bile çokkk güzellll
Biraz da kozmetik tabii.


Saç maskesi, diş macunu ve kocama parfüm(avonun en sevdiğim erkek parfümü, kardeşimde kullanıyor.
Bu maskeyi uzun uzun anlatmam lazım, DiaSa dan aldım, ucuz 4 lira mı ne, amaannn ne kadar kötü olabilir ki diye aldım ama muhteşem bir şey ya, ilk kullanışta saçlarım ipek oldu ipek; way be sen nelere kadirsin, dedirtti.Çok beğendim, hep kullanıcam, hep alıcam bundan sonra

Bu tavuskuşu kolye de çok güzeldi yaaa, avondan yine, kaç aydır bakıp bakıp duruyordum.Artık canıma tak etti, aldım gitti.

Bu kolyeler de yeni.Çok beğeniyorum takanlarda, ben de heves ettim işte, aldım ama daha takmadım, ağaç, kedi ve balerin figürleri var, bakalım bu kez bu kolyeleri kullanabilecek miyim?
Şimdilik bu kadar günlük:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...