22 Şubat 2012 Çarşamba

basket maçına da gittik

Bir şeyler yazmam lazımdı deyip duruyordum ki hatırladım resimlere bakarken.Ege'yle klasik pazarımızı biraz farklı değerlendirelim istedik ve basketbol maçına gittik.İlçemizin takımı 2. ligde mücadele ediyor, başlarda iyiymiş baya durumu ama şu an sonlarda, biz ilk kez gidiyoruz ama baktım ki herkes orda, çoluklu çocuklu, eşini alan gelmiş.Hatta bir ara kimleri tanıyorum diye bakmaktan maça konsantre olamadım.Sevindim esasen bu duruma.Vay be küçük şehrimin insanları basketsevermiş aynı zamanda.Bundan sonra fırsat buldukça gideriz, dönüşte tostçulara da uğradık-tostumuz bizim değişimizle sandaviçlerimiz meşhurdur, sırf tostçuların olduğu bir sokağımız bile var, neyse işte yedik içtik eve geldik.

Maç da oldukça keyifliydi, tabi beklentilerini çok da yüksek tutmamak lazım, sonuçta bir Tb2l maç, Nba maçı değil.Eve gelince de New York KNicks-Dallas maçını izleyince fark fark ediliyor.

Aç parantez Evet, basketbol izlemeye bayılırım.Kapa parantez :)))))))))
yürüdük de bu kompozisyonda  " aa bak dağlarda kar var ama hava çok güzel" konusunu işlemeye çalıştım.

salonumuz küçük ama oldukça kullanışlı:)))

Basketbolcular ısınıyorlar, sevgili basketseverler!

Ege'nin telefonuna teşekküerü bir borç biliriz:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...