14 Şubat 2012 Salı

Biri 14 Şubat mı dedi?

14 Şubat çılgınlığına kapılmayanlardanım."Ne olacak ki?İlle de bir günü var diye Sevgililer gününü kutlamam mı gerekir.Bir güne sevgi mi sığar?Bütün bunlar tüketim toplumu olmamıza neden olan dayatmalar." gibi düşüncelerin doğruluğuna inanmakla birlikte kutlayanlara da imrenerek bakarım.Bana göre değil, zevk almıyorum pek, haftaiçi bir gün yemeğe çıkmak zor.Hediye almak vermek için bugünü beklemiyorum, ki Ege pek hediye seçemez, o iş bana düşüyor, geçen sene elinde çiçeklerle gelmişti, ama bu sene çiçeklerimizi de annemlere gidince elimle aldık.Biz ne yaptık derseniz?Biz yemeğimizi yedik, çikolarımız alıp Braga-Beşiktaş maçını izliyoruz.(gol oldu şu an, sevinelim azıcık)
Öyle işte.Bu gün twitterda 14 Kubat kutlamalarını gördüm, Ey yurdum insanları hakkaten yaratıcısın:))))))))
:)))))))))))))))))))))
sevgililer gününde yapılması gereken 7 şey temalı çerezliklerimi A101den aldım.

Topitanem Bim'in şahane atıştırmalığı, kahveyle müthiş.


Maçı ve galibiyeti bu küçük tatlılarla kutladık.


İzmir'e baharın habercileri

Haftasonu annemlere gittiğimizde aldık geldik bu güzelleri

Mis gibi kokuyorlar
Burası nere derseniz, salonum.Ortada mavi kaydırmazın üstünde halı olması gerekiyor.Halı nerde?Yıkamacıda.Niye?Kahve döküldü.Kim döktü?Ege.Sildin mi?Sildim.Çıkmadı mı leke?Çıkmadı.Ne zaman gelecek?Yarın.
Perşembe misafirlerimiz gelecek.Ege'nin iş arkadaşları.Tek derdim halımızın gelmesi.Menümü hazırladım, yarın bir kaç tanesini hazırlarım.Perşembeye de sadece temizlik kalır, diye planladım.Haydi hayırlısı.
Neyse sözümü güzel bitireyim, 14 Şubatınızın da, 14 Kubatınızın da sevgiyle geçmesini dilediğim kalan 364 gününüz de kutlu olsun...Sevgiyle, aşkla kalın!

4 yorum:

  1. Salonun çok güzelmiş özlemcim allah mutluluk ve huzurla oturmayı nasip etsin...mavi paspasa çok güldüm :) Çok tatlısın...benımde halılarımın gitmesi lazım..Kalp şeklindeki tabaklar favorim :) Canım birde şu kelime doğrulamayı kaldırsan habire hata veriyor yorum yollarken :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh halı o halı:)ben iki halı yanyana kullanıyorum, birini yıkamaya verdik, çok güzel.Halı geldi, çok güzel.Sonra ne oldu?Yanındaki halıyla bir ton farklılar.EYyyy benim güzel aklım!Desene iki halıyı da verin, biri yıkanır da diğeri öyle kalır mı?Bugün misafirlerimi atlatayaım diğer halıyı da vericez.Haftalarca halıyla uğraştım desem yalan olmayacak:)
      Güzel dileklerin için de çok teşekkürler, Bir kese altın bulmuşçasına seviniyorum bu durumlarda.İnsanların birbirleri için koşulsuz şartsız iyi şeyler dilemesi ne güzel.Kalpler senin gibi güzel kalpler gerek işte dünyaya.
      Ben yeniyim ya bu blog işinde.yeni bir şey öğrendim senin sayende.Hemen bulup buluşturup o dediğini düzelticem zira ilk kez duyuyorum.Sağol güzelim.
      sağlıcakla

      Sil
  2. son fotoğraftaki alt metne bayıldım yani :)
    inek nerde dağa kaçtı modunda
    ve o tabaklardan bardak versiyonunu bende gördüm keşke alaymışım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihi ihi:))beğenmene sevindim güzelim.halıyla ilişkim bir tekerlemeye döndü de, dönüp dönüp "n'olcak bu halının hali" diye çok dolaştım.ondandır :))
      kalp tabaklarım çok sevimlidirler, sevgi koyup sevgi yemeye yarıyorlar..kendilerini beğenmene çok sevindiler, sevgilerini gönderttiler:)))))
      Bardakları ben de gördüm ama onlar çok sıradan geldi, benzerleri çok var diye almadım ama tabaklar çok güzel.

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...