4 Şubat 2012 Cumartesi

Bu haftanın ikramları

Bu hafta misafir açısından çok bereketli geçti.Allah gidenden gelenden eksik etmesin.Yedik içitik sohbet ettik, ne güzel.Pazartesi 14-15 yıllık arkadaşım geldi oturmaya.Başka bir ilçedeler, o yüzden sıkça görüşemiyoruz.Canımcım o benim.
Çarşamba akşamı da kuzenimiz geldi kız arkadaşıyla.Cuma da teyzem ve kuzenim geldi.Yani tatilimizi hasret gidererek noktaladık.Bu yoğunluktada da ikramlıklarımı bol yaptım, yetti de arttı bile zaten.
muska böreği, peynirli maydanozlu(beklediğim kadar güzel olmadı-itiraf etmek gerekirse)

patates+süzme yoğurt+havuç redesi kavurması+yeşillik

patates pastası da diyebiliriz(öok seviyoruz, beğenerek yiyoruz ailecek)
benim kalbimin sultanı cheesecake(süssüz hali)

Böğürtlen sos ve damla çikoyla süsledim.mımmmmmmm çabuk bitti.

incirli cevizli kurabiye-teyzem sağ olsun

İrmik tatlısı üzerinde ceviz ve fındık parçaları var

altına da hindistan cevizini kavurup koydum, hoş oldu.
Bir de kek vardı ama fotografı yok malesef.Acemiyim hala, daha ne olsun:)

2 yorum:

  1. misafir ol gel bana, börekler açarım sana diyosun :) döktürmüş gene arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum, diyorum:)))))))
      Sağol tatlım!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...