8 Şubat 2012 Çarşamba

bugün öyle bir gün...

Bugünü yazmam lazım ki anısı kalsın.İlerde baktıkça hatırlayayım.Nedeni ise şu ki; bendeniz bugün saat 7.45'te evden çıktım, eve geldiğimde ise saat 18'di.Tabi ki bazı meslekler için benim okulda geçirdiğim 10 saat abartılı gelecektir, ne de olsa bundan daha fazla çalışanlar da vardır.Ama benimki kişisel bir rekor, küçümsemeyin.Hem nöbet günümdü, 6 saat dersim vardı, en sonunda da saat 16.45'te sorumluluk sınavı yaparak ve sınavları okuyarak günü bitirdim.Yoruldum ayol!Biri olsa da yemek yapsaydı, evde.
Bu akşam için pideye talimiz anlaşılan:))))))))))))))))

4 yorum:

  1. :)) gel bizde nohutlu pırasa var

    kıyamam çok yorulmuşsun, dinlenmek hakkındır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerine sağlık canım benim:)afiyet,bal,şeker olsun.sağ olasın,düşünmen yeter.yedik biz pidelerimiz, şimdi kahve keyfi yapıcaz:)))
      Allahtan akşam oluyor da gün bitiyor, dinlenebiliyorsun.

      Sil
  2. yeni keşfettm bloğunu branşını merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmişsin:))Edebiyat öğretmeniyim.

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...