9 Şubat 2012 Perşembe

bunu da yazmam lazım, bunu da

Ben bir Dexterseverim aynı zamanda, 6 sezondur ağzım açık izler, hayran hayran izlerim.Geçen sene Ege de bana katıldı, artık merakla beklemiyorum yeni sezonu, bekliyoruz.Güzel haber dizi 7. ve 8. sezon için kanalla anlaşmış.Yani önümüzde izlenecek harika bölümler var.
Yazıya Dexter'la girdim ama aslında diziden değil dizinin oyuncularından bahsedecektim.Güzel bir çift olduğunu düşünüyordum bu ikisinin.Dizide kardeşi oynamaları da bence gayet normal.Ödül törenlerinde de çok beğeniridm.Kanserle savaşırlarken de.Neyse boşandıklarını duyduğumda baya üzülmüştüm.Michael C.Hall ve Jennifer Carpenter'dan bahsediyorum.İnsan tanımadığı kişilerin boşanmasına üzülür mü? demeyin.Ben üzülürüm işte.Birlikte göründüklerinde de sevinmem gayet doğal.Seviyorum bu ikisini...Belki yine ayrılırlar, hollywood sonuçta ama sevindim bu habere işte, paylaşayım dedim.

2 yorum:

  1. bende tanımadığım birçok insanın mutluluğuna sevinip,mutsuzluğuna üzülebiliyorum,yalnız değilsiniz yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz insanoğlu garip yaradışlıyız.Tanımam etmem, benden fersahlarca uzak yaşamlar ama seviniyorum.yalnız olmadığıma da sevindim

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...