27 Şubat 2012 Pazartesi

Eeee akşama ne var?

Herhalde en çok karşılaştığımız sorundur değil mi?Birşeyleri birşeylere uydurmak...Eteğin üstüne şu, gömleğin altına bu, ya da çanta şu ayakkabıyla, o ayakkabı şu çorapla.Sadece giysileri uydurmak değil, yemekleri birbiriyle kombinlerken de çok sıkıntı çekiyorum; çorbalar,et yemekleri, pilav çeşitleri, salatalar, içecekler...Birbiriyle uydurulması gereken çok değişken var.Buraya koyunca yaptıklarımı daha iyi görüyorum sanırım uyup uymadıklarını...
İşte yukarıdaki sorunun bizim evdeki karşılığı:
dondurucudan taze fasulye

tavuklu pilav

tavuk suyuna çorba-nane eklemek benim fikrimdi-



bu da yuğurtlu ıspanak

8 yorum:

  1. daha ne olsun
    herşey var
    muhabbetle kal canım
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, afiyetli sofralar hepimize:))

      Sil
  2. çok lezzetli gozukuyoylar =P

    http://rainbowgatherer.blogsot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzelim, blogunu izliyorum zaten:)))sevgiler

      Sil
  3. merhaba blogun ilgimi çekti ve hemen izlemey aldım...
    bu arada yemekler harika...
    karnım acıkmaya başladı...
    ellerinize sağlık...
    sevgiler...
    banada beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın tatlım, ben de hemencicik ışınlanıverdim sana, elcağızlarımıza sağlık, güzel sözlerin için de çok teşekkürler

      Sil
  4. Ohh ohh oohh ellerinize sağlık tatlım.Harika görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim, senin blogdan da çok yemek tarifleri alıp uyguluyorum belirteyim hemen:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...