20 Şubat 2012 Pazartesi

ennn pratik pasta:)))

Şu bloglar olmasa bilgiler paylaşılmasa hayatım ne kadar renksiz olurdu.Bu fikri bir blogda görmüştüm, ismini hatırlamadığım için yazamıyorum ama sağolsun, neden böyle fikirler benim de aklıma gelmez?
Efendim öncelikle hazır pasta tabanı kullandım ben ama bir dahaki sefere pandispanyasını elcaaaağzımla yapıcam.ben susayım da resimler konuşsun.
çukur bir kasenin içine streç film koyup pasta tabanını koyuyoruz.


sütle ıslattım ben, daha rahat yerleşti.

içerisine bulduğum fındık fıstık ceviz kuru üzüm incir ne varsa doğrayıp kırdım.
Azıcık muhallebi yapıp kuruları içine attım.

ordan da hooopppp kek çukurunun içine.

kalan alt tabanı ise yine sütle ıslatıp kapak olarak kapattım.

bu halde buzdolabına boyup 3-4 saat bekledim.

son olarak ters çevirip çıkardım.

üzerine çikolata sos döktüm

bu süslenmemiş hali, kırık çikolata ve hindistan cevizi koymuştum.
Basit, kolay ve lezzetli bir pastamız oldu sonuçta, annemlere götürdüm giderken, afiyetle de yedik:)))



Edit: Araştırdım ve bu fikri nerde gördüğümü buldum.Biraz zamanımı aldı, nerdeyse izlediğim tüm yemek bloglarını geriye doğru taradım ama buldum.Kaynağı belirtir, teşekkürlerimizi de iletiriz efennnnnnnnim:))
 Tombul Tarifler'in çay kahve bahane etkinliklerine gelen tariflerden  tık.tık.tık

8 yorum:

  1. ellerine sağlık canım
    gerçekten pratik olmuş
    :))))
    muhabbetle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerine sağlık diyen dillerin dert görmesin canım.Sağlıcakla

      Sil
  2. Ellerine sağlık bebeğim.Fikir harika.Ben de çok fazla kek tabanı kullanıyordum ama hiç aklıma gelmememişti kaseye koymak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum benim de aklıma gelmezdi ama bloglar sağolsun.İnsana harika fikirler veriyor.Annem sordu hatta "Bunu nasıl yaptın?" diye..çok güzel görünüyor hem. sevgiler

      Sil
  3. biliyorum ben bu pastayı ama henüz yapmak nasip olmadı,sahi hangi arkadaş yapmıştı bende hatırlayamadım:)
    ellerine sağlık canım hem şık hem pratik bir pasta olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın güzelim, inan bana çok kolay ve lezzetli.Ben kesin bloglarda gördüm ama hatırlamıyorum.bundan sonra onları da not edicem, fikre saygı açısında.
      çok teşekkürler, afiyetle:)=))

      Sil
  4. Müthiş pratik ve lezzetli görünüyor Özlemcim, afiyet bal şeker olsun :)
    Tarifi aldım, en kısa sürede ben de denerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, sofrana renk getirsin, yiyenlerin tadı damağında kalsın, az sürede hazırlansın ki sevdiklerine çokca zaman artsın:)))
      Sağlıcakla kal:))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...