6 Şubat 2012 Pazartesi

pazartesi keyfi

Okul düşündüğüm kadar yoğun olmayınca bana keyif yapmak için fırsat doğdu.Aldım çayımı elime geçtim bilgisayarın başına.İLk 5 sezonunu ardı ardına izleyip deyim yerindeyse yalayıp yuttuktan sonra 6. sezonunu ev-iş derken aksatmıştım izlemeyi, ki 7. sezondalar.Arayı kapatmak lazım, çok boşlamışım,özlemişim de Winchester kardeşleri.Supernatural'dan bahsediyorum, seveni çoktur muhakkak.Önceleri X-Files sever olarak başlamıştım izlemeye ama bu bambaşka ve çok güzel bir dizi.Neyse uzun lafın kısası 6. sezonun 14. ve 15. bölümlerini izledim bugün.15. bölüm ise şahaneydi, muhteşemdi.Dizi karakterleri olarak dizinin dışına çıktılar, gerçek hayatlarına döndüler.Jensen ve Jared oldular ki, çok çok çok güldüm.Eric Kipke geldi, dizinin yaratıcısı.Çok sürreal bir bölümdü.Absürtlükte son nokta.İsimlerin farklı olması, Jensen'in pembe dizilerde oynaması, Jared dizideki Ruby'yle gerçek hayatta evli olduğunun öğrenmesi, ikisinin konuşmuyor oluşu...Çok güldüm çok.Muhteşem bir bölümdü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...