12 Şubat 2012 Pazar

Teker teker eksiliyorlar

Sabah şok bir haberle gözlerimi ekrandan alamadım, tekrar tekrar okudum.Her ne kadar bir fanı omasam da müzik tarihindeki yerini, milyarların diline kazıdığı şarkılarını görmezden gelemem.Whitney Houston ölmüş.Bir oetl odasında ölü bulunmuş.Bir davete gitmek için hazırlanıyormuş.Ölüm sebebi belli değil.Ahkam kesmek, yok uyuşturucuydu, alkoldü diye yargılamak benim ahddi değil ama yazık diye üzülmekten de kendimi alamıyorum.Nasıl bir hayat yaşıyorlarsa, ne düşünüyorlarsa kendi haklarında bir şekilde vücutlarını birşeylerle dolduruyorlar.Geriye nedeni ancak otopsiyle anlaşılan ölümler kalıyor.Michael Jackson, Heath Ledger, Brittany Murphy ilk anda aklıma gelenler....Ne acı!
r.i.p

2 yorum:

  1. hayat işte eninde sonunda bitiyor cnm, ama bazı insanlar öyle izler bırakıyor ki hayatta. unutamıyor insan, hüzünleniyor. bende michael jacksona çok üzülmüştüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzelim, aynen dediğin gibi:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...