6 Mart 2012 Salı

akşam yemeğimiz

Lafı dolandırmayayım, akşama bizim tabaklarda bunlar olacak; karnımız tok, sırtımız pek olsun!
yeşilliğin üzerine havuç, beyaz peynir koydum salatası, fındık ve ceviz eşliğinde

kuskus nasıl yapılmaz pilavı(pilav gibi değil, haşlayıp yapmak lazım,makarna gibi-deneme yanılma yöntemiyle öğrendim de-)

ıspanağı yeşil kalacak şekilde pişirip sarımsaklı yoğurda buladım mezesi

tavuklu patatesli ve gereğinden çok pişmiş pırasa yemeği(kenndime not:prasa çok pişirilmezzzzzzz, pişirilmemeli)

6 yorum:

  1. cok guzelmıs afıyet olsun bu arada mımledım senı sayfama beklerım :) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam güzelim hemen ışınlanıyorum:))))

      Sil
  2. Hepsi harika görünüyor. Hmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzelim:))))

      Sil
  3. DAHA NE OLSUN Bİ TANEM
    MMM ELLERİNE SAĞLIK
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mımmmm dilleriniz dert görmesin!çok teşekkürler canım:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...