2 Mart 2012 Cuma

Bu haftanın ardından

Gerçekten çok soğuk bir hafta geçirdik, hakikaten mart kapıdan baktırdı.İşte bu haftanın resimli özeti:
elimdeki deneme boy ürünlerini el altında bir yere koydum, kullanıp bitiricem en kısa zamanda.

Eti Cİn gülsün, dünya gülsün!Çok sevimli, bir yerden gelmiş bana ama bilmiyorum.

soğuk hava haftanın en "en olayı"

bu tepelerdeki kar bir hafta kaldı, hala da duruyor.Beremi takayım diye biraz soğuk hava istemiştim ama bu fazla oldu.

Bebak temizleme sütünü Bim'de buldum, ayıla bayıla aldım.çok seviyorum.

Bu da sümbülüm.Evdeki diğer çiçekleri kuruttum yazın tatile gittiğimde, buna gözüm gibi bakıyorum.Açınca sizinle de paylaşırım, yani umarım paylaşabilirim.


2 yorum:

  1. bu sümbül daha sonra açıyormuş sanırım bizde de duruyor :)

    deneme boy ürünleri benimde bitirmem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ya, benimkiler mor açacak, gözüm gibi bakıyorum.beklemedeyim.İnsanlar neden project pan'lar yapıyor anlıyorum, o kadar çok ŞEY var ki evde, kalabalık, yığın yığın.Kullanıp atacaksın ki rahatlayabil, hafifle.Bundan sonra ıvır zıvırların dibini görme işine başladım.

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...