18 Mart 2012 Pazar

Cute Blog Award'ım mı oldu ne??????

Allah'ım Allah'ım ne kaddar güzel başladım güne!Bi bloguma bakıp çıkıcam demiştim, bir baktım hoş biri hoş bir yorum bırakmış.Sevgili bricit beni bu güzel ödüle ve mime layık görmüş.Amannnnnnnnn bende bir sevinçler, bi gevrek gevrek gülmeler.Halbuki bugün Ege yine İstanbul'a eğitime gidiyor, hüzünlüyüm aslında, baktı bana niye gülüyor diye zaten, kendi gidiyor diye mi seviniyor bu, diye düşünmemiştir inşallah.Zaten sonra açıkladım, bi aakideşim, blogkaadeşim beni cute-blog-awardlamış dedim Ege'ye.Uzun lafın kısası çokkkkkkkkkkkk teşekkürler canım benim.
Böyle de güzel bir logosu varmış bu mimin:))))
Gelelim sorulara efenimmmmmmmmm:))))

1. Thank the person you gave the blog award and make a link to her blog.(Blogundan ödül aldığın kişiye teşekkür et, onu linkle göster.)


Yavrum bricit'im, hani bir solukta okunanlardan, resimleri her daim eğlenceli, dili-üslubu müthiş eğlenceli...Çok tatlı çok! Kendisine teşekkürler eder, her daim böyle süper olmasını temenni eder gözlerinden öperim:)))))Ziyaretine gidelim hemen burdan:)))))

 2. Answer the questions in this blog award.(Cevaplanacak soruları cevapla.)

Hani Amerikanlar ne der bu tür durumlarda WTF?Cevaplıyorum işte ya!


3.  What is your favorite make up product?(En favori makyaj malzemen?)

Allık ve rimal demek istiyorum efenimmmm.(Kız bricit bizim cevaplar hep benziyor!)  3-5 sene önce loreal lash architect almıştım, sevgim büyüktü, kullandım bitti ama nedense tekrar almadım, hep başka markaların reklam  ve promosyonlarına kandım.Alıcam inşallah.Allık da ise bissürü allığım var; Alix Avien, Flormar, Carmina, Avon bayaaa var elimde ama en çok terracota tarzındaki allıkları seviyorum.


4.  What was your favorite trend of 2011?(2011'in en sevdiğin trendi?)  

Hımmm pek trend takip edici değilim desem:)))Ama renkli ojeleri çok kullandım,bottie aldım, floral desenli ayakkabı aldım, platform ayakkabı, renkli jeanler, deri ceket....Yazdıklarım 2011 trendlerinden değilse günah benden gitti.


5. What is your favorite dessert? (En sevdiğin tatlı?)

Çikolotaaaaaaaaaa.Yok onu saymazsak o zaman cheesecake.Ama tatlı konusunda Mevlana gibiyimdir, "gel gel ne olursa olsun yine gel"


 6.  What is your favorite color? (Favori rengin?)

 Siyah, lacivert, mor, bordo...Açık renk sevmem.
 
7. What is your name? (İsmin?)
Özlem...


 8. What is the last song you listened to?(En son dinlediğin şarkı?)

 Du bakayım ne dinlemişim, hımmm Jay Z& Kanye West - Niggas İn Paris


 9.  Cats or dogs?(Kediler mi köpekler mi?)

 Hepsini severim özellikle de bebekken, küçükken, çok sevimliler ama genelde köpekleri tercih ederim, malum daha candanlar ama kedilerin yaşam felsefesine hayran olmamak elde değil



 10. Tell something you've never told your blog.(Daha önce blogunda söylemediğin bir şey söyle.)

 Wowww şimdi heyecan yaptım, söylemediğim bir şey!Acayip inatçıyımdır, çabuk küserim, evişi sevmem, ütüden nefret ederim, her türlü müziği dinleyebilirim(rock-metal-rap-pop farketmez), eskiden Oscar-Emmy-Grammy ne varsa kalkar izlerdim, Nba maçlarını da izlerdim ama şimdi yaşlanıyoruz herhal uykuma yenik düşüyorum, Real Marid'den nefret ederim, Forza Barça, liseden itibaren maç izliyorum ve itiraf ediyorum seviyorum...Şimdilik bu kadar olsun.




 11. Pass this blog award to blogs which you think they deserve.(başka bloglara da bu ödülden ver.) 


Evet kime versem acaba? Aslında bana bu mimi ve ödülü gönderdi diye değil, başka birinden de gelseydi ilk Bricit derdim, o zaten ödüllü olduğuna göre Darkolivee (ee Onu da bricit mimlemiş), ssDesingButik(O da tatlı telaşlarda), Pamuk Şeker, gurme şirine, bir kase lezzet, anne eli gibi, sihirlimavinin dünyası, Ezgi, aslında beni güzel yorumlarıyla heveslendiren, yazma zevk ve isteği veren tüm arkadaşlarım sağolun varolun, bu ödül size de aslında.


12. Make sure you have the owners of that blog with an email in which you stated that they have received an award.(Onlara ödül aldıklarına dail e-mail gönder.)

 Evet sanırım en zor kısmı bu olacak çünkü ben yine internetsiz ya da çok az internetli bir hafta yaşayacağım, bunu yapamayabilirim o sebeple şimdiden affımı isteyebilrim sizlerden:))))




2 yorum:

  1. canım tesekkur ederım hem mimi cevapladığın ıcın hemde cevapların cok guzel olmus tesekkur ederım tatlı ne olursa olsun gelsın bencede :) sevgıler sevımlı blogun sahıbesı Özlem'e :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))) kuzum benim, o senin güzelliğin bi kere:))))
      cevaplarımız çok benziyor di mi?İhiiii ihiiiii:)))))
      sağlıcakla kal, hoşça bak zatına bebekim:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...