5 Mart 2012 Pazartesi

evim eviim evimmmmmmm!

Eve ilk aldığım şeylerden biri de airwick, glade tarzı şeylerdi.Güzel kokulara bayılırım.Aslında bu tür kokucukların çok da zararsız olmadığını çok maruz kalındığında vücuda zarar vereceğini okumuştum.Ondan sonra sayılarını azalttım, sürelilerin sürelerini uzattım ve mümkünse havalandırdığım yerlere koymaya çalışıyorum.İşte evcaaağğzım güzel koksun diye yaptıklarım...
bu küçük kutuları ayakkabılığın içine koyuyorum.Malum bir koku olur ya bunu engelliyor

bu mutfakta duruyor, zaman ayarlı ama belirttiğim gibi pencereyi açıp havalandırıyorum odayı.

Bu da mutfaktaki acil durumlar için kullandığım fısfıs

bu da banyo ve tuvaletteki görevli arkadaş

bu oturma odasında duran dekoratif arkadaş, görüldüğü gibi zaman zaman unutuluyor, böyle aç bırakılıyor

6 yorum:

  1. güle güle kullan canım kokularını:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim, hoş gelmişsin!Ev dediğin güzel kokmalı değil mi?yeri geldiğinde mis gibi yemek, mis gibi temizlik yeri geldiğinde de böyle işte

      Sil
  2. özlem'cim farkındamsn her yere koku veren şeyler koymuşsun. bende parfüm, hoş koku severim. ama fazla geldi bana biraz. sana zarar vermesin cnm.
    ben zaman ayarlıları sevmiyorum. çünkü eve gelince buram buram kokuyo nefes alamıyo insan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selmacım haklısın ama bunların hepsi aynı anda çalışmıyor.Sadece ayakkabılıktaki ve tuvaletteki her zaman çalışıyor.Mutfaktakileri çok koku varsa kullanıyorum.Banyonun penceresi her zaman açık o yüzden koku insanı boğmuyor yani.Çok da abartmamak gerekir:)
      sevgiler!

      Sil
  3. hımm, tmm o zaman :) bayan koku sever :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))
      güzel koku iyidir ama fazlası zarardır nokta com!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...