31 Mart 2012 Cumartesi

Forum'daydık

Ayyyy ne yoruldum ne yoruldum, Ege haftalardır "Seni alışverişe götürücem" diyordu zaten, kısmet bugüneymiş, sabah biraz erken kalkıp, kahvaltımızı yapıp yola çıktık.12 gibi Forum'daydık.Aslında alacak çok şeyimiz yoktu, benim kafamda girmem gereken 3-5 dükkan vardı sadece ama o kadar çok şey almışız ki şu saat oldu ancak hepsini yerleştirebildim.
Watsons, İkea, Tefal, Claire's, Pull&Bear, Lcw, Penti  şuan için hatırladıklarım, gerçi nerdeyse her yere girdim ama yeni sezon ürünleri malum çok pahalı, 2-3 ay içinde yarı fiyatına alacağım şeylere neden o kadar parayı vereyim, di mi?Yani yazık, para kolay kazanılmıyor, Yine de bir elbise, hırka, cüzden ve bol takı aldım.Kozmetik kısmına ise sonra gelicem.Aldıklarımdan koca bir haftaya yetecek post çıkar herhalde.

Tüm bu alışveriş sırasında, ben deli gibi o mağaza benim şu mağaza senin diye deli gibi gezerken tatlı tatlı oturan, homurdanmayan, beni sevgi dolu gözlerle takip eden, "o ne işe yarar ki, nerde kullanacaksın sen onu?" gibi cümlelerle hevesimi kırmayan, zaten dünyanın en iyi kocası benim için de, bu düşüncemden ötürü beni pişman etmeyen canım, biricik, tatlı kocama teşşekkürlerimi sunarım; tatlım beni çok mutlu ettin!

Not:Bekar olanlar ya da sevgilisi olanlar son paragrafta yazdıklarımı küçümsemesin.kocayla alışveriş merkezine gitmek, alışveriş yapmak ne demek bilmiyorsunuz.Adam beş saat o dükkandan öbürüne sürünmüş bir teşekkürü çok görmeyelim.Sevgiler:)))

2 yorum:

  1. allah sizi ayırmasın.hep böyle sevgiyle kalın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, Allah sevenleri hiç ayırmasın:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...