18 Mart 2012 Pazar

günlerden yine özlem

Yarim İstanbul'u mesken mi tuttun amannnnnn aman?.....tırıntırı tırın tıtrrrrrrrrrııııııııııı
Evet bu hafta ben bunu kendimce uyarlar uyarlar söylerim artık.Yarim Ege yine tuttu İstanbul yolunu, bu kez koca haftayı orda geçirecek, koskocaman 7 gün, hatta hatta 188 saat...Geçen seferki 3 gün 3 hafta gibi geçmişti, bu seferkinde ne yaparım, nasıl yaparım hiç bilmiyorum.Dedim ya, sevdikleriniz yanınızdan hiç ayrılmasın; ayrı olanlar da tez zamanda kavuşsunlar birbirlerine:))))

Sözüm şimdi de Thy'ye.Bak THY O'nu aldığın gibi geri getireceksin, iyi bakaceksin, yavaş yavaş hızlanıp midesini bulandırmeyeceksin!Zamanında getirip zamanında götüreceksin, rötar yapmiyeceksin!Tamam mı?

Bak İstanbul!Büyük şehir felan bilmem ben, yaşına hürmeten sana saygım var ama O'na iyi bak, yorma, sokaklarında felan kaybolmasın, güzel yüzünü göster, O'nu üzme.Bırak dolaşsın; itini, kopuğunu, hırlısını, hırsızını ondan uzak tut.Havan güzel olsun; bir sıcak bir soğuk yapma, hastalanmasın, hatta benim yokluğumda ona yoldaş ol, bırak tanıdıklarını, arkadaşlarını görsün; onlarla buluşsun, eğlensin hatta, iyi vakit geçirsin.

O'na iyi bakın, evine,ailesine, bana sağ salim dönsün.Bu bana yeter!

Ahvalim: Az önce yolcumu uğurladım, birazdan ben de annemlere geçerim, anneannemiz biraz rahatsızmış, haftaiçinde ise amcam biraz kötüydü; aslında Allah daha büyük dertlerden esirgesin, iyileşecekler, düzelecekler yakında.Bu hafta okulda sınav haftası, 5 tane sınav yapmam lazım, onları yap-oku, gelen giden derken cumaya geliriz; ondan sonra da annemlere giderim , köye.Bir-iki gece de onlardayım.
Benim için kalabalıklı, bol özlemli, az internetli, çok işli, gezmeli-tozmalı, yemeli-içmeli bir hafta olacak.
Küçükken söylediğimiz gibi yatcaz-kalkcaz, yatcaz-kalkcaz, yatcaz-kalkcaz........kocam evine gelecek...

Sevdiklerinizle bol zamanlı az özlemli günler:)))))))

4 yorum:

  1. Allah kavustursun canım musaıt olunca bu mımı de yaparsın http://biricitinyeri.blogspot.com/2012/03/psikolojik-mim.html mimledim seni:) yapmasanda canın saolsun
    sevgıler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım:))))amin.hemen yanıtlamak isterdim ama internetin karşısında çok kalamıyorum, en kısa zamanda onu da yanıtllarım ben:)))sevgiler

      Sil
  2. GEÇMİŞ OLSUN CANIM
    ANNEYE SELAMLAR
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek güzelim, selamlarını iletirim, çok teşekkürler

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...