8 Mart 2012 Perşembe

hediyeeeeeeeeee

Twitter'da Oscar ödülleri öncesinde Yves Rocher'in bir çekilişi vardı, Oscar tahminlerini gönderiyordun ve duş jeli hediye ediyorlardı.Bilin bakalım ne oldu?
Çekilişteki şanslılardan biri de bendim.Tam kadınlar günü öncesine denk geldi, güzel de oldu.Dün hediyemi aldım, alır almaz da kullandım.
Peki nasıl derseniz?Muhteşem bir kokusu var, vanilyalı benim, akşam eşim durup durup kurabiye gibi kokuyorsun dedi, güzel de köpürüyor, çok az dökseniz bile yeterli geldi bana.Alır mıyım, bir daha?Neden olmasın...




4 yorum:

  1. oowww harika
    bugün çok sevdiim bi arkadaşımda hediye kazandı, çok mutlu oluyor insan yaa
    şansın hep devam eder inşallah tatlım...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzummmm yaaa:))))gevrek gevrek gülüyorum ekrana bakıp bakıp:))teşekkür ederim, çok şekersin.gülen yüzün gülsün, güldürsün hep böyle.
      hoşça bak zatına:))))

      Sil
  2. şanslısın ne hoşşş
    Yves Rocher ın ürünlerini özellikle banyo ürünlerini severek kullanıyorum herbiri muhteşemler sende güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim:))))bazen yüzüme gülüyor işte.Gerçekten yves rocher o kadar farklı ki, ben de sanırım bitirip bitirip tekrar alıcam:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...