14 Mart 2012 Çarşamba

hollywood pressssssssssssss!!!!!!!!!!!

Jessica Biel ve kafam kadar nişan yüzüyle ortaya çıkmış sonunda!

Oğlan Fatma Shiloh ve mini-Angelina ...Kardeş kardeş gezerken

Bu güzellik abi olmuş sonunda, yavruya Uzay demişler

Charlize ise erkeklerden aradığını bulamamış olacak ki sonunda Jackson adında bir bebeği evlat edinmiş.Merakla bekliyorum resimlerini.

eee bu hafta Cem Yılmaz'ın evlendiği haftadır.

Blake Lively ve Ryan Reynolds el ele.Hoş çift:))

Bunlar da ailelerini genişletenlerden.Samuel 5. birey olarak Affleck ailesine katılmış.

Hamile Uma:)))

Bir de boşanma haberi, Twilight'ın aile babası ilen bizim gençliğimizin dizisi Evimiz Hollywood'danın Kelly'si 3 çocuk ve 11 yıllık evliliklerini bitirme kararı almışlar

Jessica Simpson da doğursun artık, bu resimler hoş değil.Oğlanın adını Maxwell olacakmış

Kızlarıyla Jessica Alba.Ne çok Jessica haberi verdim yaaaa
Anası kedili kızı fareli ayakkabı giymiş, Beyonce ile kızçesi pek uyumlu

4 yorum:

  1. hehe ne güzel görüntüler :))
    oğlumla bende resmimi göndereyim de bizi de koy hahha

    öperim

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy ne güzel olur?Annesi güzel, oğlu güzel:))))Tabi Paşanın poz verme yeteneğini biliyoruz annesi; taş çıkartır valla hepsine:))))
      Sağlıcakla kalın:)))

      Sil
  2. CANIM BEN GELDİM
    HOŞ PAYLAŞIMLAR
    ÇIPLAK ANNEYİ BENDE SEVMEDİM
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşşşşşşşş geldin hayatım:)))hem poz vereyim de hem de oramı buramı kapayacağım diye uğraş; bacım çelişiyor kendiyle; allah akıl fikir vere

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...