2 Mart 2012 Cuma

içimdeki çizgi film-sever

Sanırım büyüdüğünde de çizgi film izlemeye devam eden tek ben değilimdir.Hele  o kadar iyi animeler çekiyorlar ki, bir çok filmden daha izlenebilirler.Sinemada da çok çizgi filme gittim, hatta benim bahane edebileceğim bir çocuğum bile yok.Bunu neden diyorum?Çünkü İce Age-Shrek-Madagaskar-Rango aklıma ilk gelenler, bu filmlerin hepsinde ellerinde çocuklarıyla filme gelip, çocuklarından fazla gülen, eğlenen nicelerini gördüm.Ben ya eşimle, ya kardeşimle gittim, boyuma posuma bakmadan.
Neyse konu nereye geldi, kocam eve geç geliyor, geçten kastım akşam 7-8 arası.O vakte kadar evde sofra hazır bekliyorum, beklerken de ya Arka Sokakları ya Bugün Ne Giysem'i ya evlendirme programlarını oluyor Tvde.Seveni vardır elbet ama bana göre değiller.Ben de Cnbc-e'ye takılıyorum.Spongebob da var ama benim favorilerim, şu çiftlik havyanları ve penguenler.Çok sevimliler ve ben çok gülüyorum bunlara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...