30 Mart 2012 Cuma

İzmir'de seminer sonrası

Dünİzmir'de Atatürk Lisesinde "Eğitimde engel yok" konulu bir seminer vardı, bu hafta boyunca 3erli 5erli gruplar olarak seminere katıldık.Biz perşembe günü gittik, ekleme ve çıkmalarla beş kişilik çok kafa, genç, eğlenceli bir gruptuk.Biraz erken vardık önce oturup yemek yedik, ben öğrenciliğimden sonra Kıbrıs Şahitleri caddesine nerdeyse hiç gitmemiştim mesela , çok iyi oldu yani.Neyse sonra seminere gittik, çıktıktan sonra da Alsancak'ta dolandık.Bizim dolanmaktan anlayacağımız elbette mağaza mağaza dolanmaktır.Zaten yola çıktığımız andan itibaren Mango'ya gidelim diye tehdit ettim zaten arkadaşları."Bak götürmezseniz çok çirkefleşirim, elimden dilimden kurtulamazsınız, küserim, başınızı ağrıtırım..."Neler dedim neler?Tabi çene faktörü etkili oldu girdik birkaç yere ama ben ne zaman bu kadar heves etsem birşey bulamam, Mangodan aşagıdaki mercan elbise ve Koton'dan bilezikler ve kolyeyle geri döndüm.
Yol boyunca sohbet, gülmekten ağrıyan ağzım ve sakarlıktan nasibini çok almış arkadaşım F.nin maceraları ise yanımıza kar kaldı...
39.90tl

kolye 15 tl, bilezikler 16 tl

6 yorum:

  1. güle güle giy özlemciğim iyi günlerde olsun inşallahh;)) tatlım buarada sen nerde oturuyorsun kıbrıs şehitlerine nezamandır gitmedim deyince şaşırdım senin gb alışverişi seven biri hem izmirde otursun hem kıbrıs şehitlerine gitmesinn??? öpüyorum seni arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim, güzel bir gündü.
      Bu arada ben İzmir'in ilçesindeyim, İzmir'e gelince de Alsancak'a uğramıyoruz pek, hem kocayla da gezilmiyor zaten, alışveriş ise çok çok zor.O sebeple pek uğrayamadım yıllardır.zaten 2 sene öncesine kadar da Bursa'daydım..Yoksa Kıbrıs şehitlerine gitmeden durulur mu?Ahhhh ah!
      ben ce kocaman öpüyorum kuzucum

      Sil
  2. o kolyenin güzelliği ne öyle :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, çaylı çaydanlıklı bir kolye...Koton cennet gibi olmuş takıp takıştırmayı sevenlere:))))
      öptüm

      Sil
  3. aynen canım benimde dikkatimi çekiyo çok güzel takılar var kotonda hele indirim döneminde 6 liraya düşüp tadlarından yenmiyolar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle güzelim, indirim zamanı özellikle takılar için Koton'a gitmek lazım:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...