27 Mart 2012 Salı

köyden...

Bu arkadaşlara da yer vermek lazım yoksa bana küserler:))))






2 yorum:

  1. hay allahım ne güzel şey bu hayvan sevgisi o buzağılardan bizim çiftliktede var ama artık büyüdüler şimdi küçük olan sadece kangal yavrularımız var gerçi bir buçuk aylık ve hemen hemen 10 kilo olduğu gözönünde bulundurulursa pek de küçük sayılmazlar;)))) özlemcim paylaşımların harika tatlım devamını bekliyoruz. çoğul konuştum ama eminim seni takip eden herkes benimle aynı fikirdedir. öpüyorum çok;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim ne güzel şeyler yazmışsın öyle, kocaman bir gülümsemeyle bilgisayar ekranına bakıyorum ya şu an, senin de yüzüne kocaman bir gülümseme konar inşallah:)))))
      Hayvan sevmeyen bir insan dünyayı, yaşamayı nasıl sever değil mi?Bu dünya biizm kadar onların da, ama ben hayvanların doğal ortamlarında yaşaması taraftarıyım, köyde özgürce yaşıyorlar bence.Sen de ne kadar şanslısın bak, havyan dostlarımız nasıl da anlıyor sevgiyi,sevildiğini.Kangallar da muhteşem hayvanlar, çok akıllılar, sadıklar, tamam korkunçlar ve kocamanlar ama sevgiden anlıyorlar.Ne güzel!
      Yazdıklarım için söylediklerine çok teşekkürler.Başta günlük tutar gibi yazarım diyordum ama bu iş beni sardı, ilk olarak bloguma bakıyroum artık, çok eğlenceliymiş, üstelik senin gibi tatlı insanlarla iletişim kurma imkanım oluyor.Daha ne olsun.
      Kucak dolusu sevgiler canım:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...