14 Mart 2012 Çarşamba

kıymalı börek

Ege İstanbul'daydı, 3 gündür, evde yanlız durmadım ben de annemlere gittim.Sağolsunlar, üç gündür tam pansiyon ağırladılar beni.Tabii insanın kendi evi gibi olmuyor ama yalnızlık hissetmeyeyim diye çok uğraştılar.Hele annem, helak etti kendini resmen, mutfaktan çıkmadı kadıncağız.Sarmalar, tatlılar, çeşit çeşit kahvaltılar...amannnn ne desem az kalacak.İşte onun bir güzellemesi daha; tarifi veremeyiyorum çünkü yapıcı değil yiyiciyim.Hatta biraz da Ege için ayırdık, tabaktakiler onun hakkı.İşte efendim böreklerin sultanı, içi de dışı kadar güzel annemin kıymalı böreği:))))
En kısa zamanda tekrar istemeyi düşünüyorum:)))


4 yorum:

  1. canım benim annenenin ellerine sağlık ...
    kıymalı böreği çooook severim...
    görüntü de süper gel beni yee diyor...
    lütfen banada 1 değil 2 dilim istiyorum :)))
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıymalı börek sevilmez mi kuzucum:)))2 dilim de ne ki, başımızın üstüne, hemen ayartalım anneyi, elbirliğiyle 3-4 tepsi çıkartırız ve bıkana kadar yeriz.
      sağlıcakla ve afiyetle...

      Sil
  2. bayıldım canım en sevdığım borektır afıyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de canım:))))))ayıla bayıla yedik tükettik:))))sağol kuzucum:))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...