9 Mart 2012 Cuma

leyle ile mecnun

Bu diziyi neden daha önce keşfedememişim, neden, neden, nedennnnnnnnnnnnnnnnnnnn???????????????????
Ahhhhhhhh, bilseydim bu kadar komik, eğlenceli, bol göndermeli olduğunu; daha önceden izlemez miydim?Bilen biliyordur, diziyi övmeye gerek görmüyorum, keza bağımlıları fazlasıyla mevcut çevremde.
Ben de tamamen rastlantı eseri izlemeye başladım, şimdi ise izlemediğim bölümleri izleyip arayı kapatmaay çalışıyorum.
Zaten dizide köklü değişiklikler oldu, basından hatırlarsınız, 3 oyuncusu diziden ayrıldı.Ben bu haliyle izlemeye başladığım için bana değişik gelmiyordu, geçen haftalardaki bir bölümde Mecnun ölen sevgilisi Leyla'nın mezarına gitti ve ben tüm bölüm boyunca kakır kakır gülerken, o anlarda ağlamaya başladım.Tutamadım kendimi.
Tarihe not düşülsün, Trt tarihinin en güzel işlerinden birini yapıyor Leyla ile Mecnun dizisiyle.
Not: İlk bölümde çölde kutup ayısı, Ak sakallı dedenin ilk göründüğünde 4,8,15,16,23,45 sayılarını söylemesiyle dumur oldum, ahhhhhhhhh Lost!Özlettin kendini:)))










2 yorum:

  1. hoşşş paylaşım canım
    harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, sözlerin saten senin güzelliğinin yansıması:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...