31 Mart 2012 Cumartesi

Mani mimi

Şu hayatta beni mimleyen kaç kişi var ki:)))
Bricit yeni bir mim göndertmiş ama bu kez hayli zor işim, sorular değil ama işi ölçü ve kafiyeye dökmek, mani yazmak biraz zorlayabilir,kendisine sevgiler göndertir, kocaman öpücüklerle selamlarım.Mim gönderenin çok olsun kuzucum:)))

1.Sevdiğiniz bir kişiye olan duygularınızı maniyle ifade ediniz.(İlla erkek arkadaşınız olması gerekmez.Sevgi çok genel bir kavramdır.Arkadaş,dost,anne,kardeş vb)

Severim dünyayı, hayvanları ve insanları
İncitmem bile küçücük karıncayı
Hayat bana hep güzellikler verdi
İçlerinde en değerlisi de kocamı




 2.Sizi gıcık eden ya da  sinir eden bir olayı ya da kişiyi konu ederek yazınız.



Bugün günlerden 1 nisan
Dedim olmasın şaka falan
Elektrik ve doğal gaz zamlanmış
İnsaf eder azcık insan






3.Sizin için olmazsa olmaz bir eşya,program vb için yazınız.



Hayatta tek olmazsa olmazım
O benim diğer yarım
O benim ilkim, tekim ve sonsuzum
ille de kocacım, ille de kocacım






4.İstediğiniz bir konu hakkında yazınız.



Yemek kadar zevkli ne var dünya da
Ah bir de kilo sorunu olmasa
Tüm çikolatalar, pastalar, börekler, kekler
Yesek ama hiç kilo yapmasa


5.Bir blogger seçiniz ona atışma tarzı bir mani yazınız.


 (Oy işte en zor kısmına geldik.Hayde bakalım rast gele)



Her şey tadında dedin
Bol bol tarifler verdin
E biz de yaptık diyelim hepsini
Herkes diyecek " sen kilo mu aldın"

diyerek Her Şey Tadında bloguna postluyorum bu atışmayı.Cevap ver bana bacım, mani atış benle (Mimi hazırlayanlar böyle olsun istiyormuş, atışma olmalıymış yani, ben bilemem, hazırlayanların yalancısıyım:))))))  )

4 yorum:

  1. özlemciğim ben bu mim olayını hiç bilmiyorum benim için birşeyler yazmışsın tatlım senin bloğa girince gördüm anam dedim bu benim;)) benim bloga bişey gelmemiş tesadüfen gördüm yani, neyse dur bakalım atışma manine cvp yazayım kırmayayım seni eveet başlıyorum;P

    HERŞEYİ TADINDA VERDİM
    TADINDA BIRAKIN YEMEYİ DEDİM
    BENİ DİNLEYİP YEMİYEYDİN
    ŞİMDİ BÖYLE DERTLENMEZDİN

    bukadarı geldi aklıma şekerim beğenirsin umarım;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vowwwwwwwwwwwwwww harika olmuş, eline sağlık canım, ay çok güldüm çok:))))))
      ben de uzman sayılmam canım, sorular klasik değişmiyor, mimdeki soruları kendine göre cevaplıyorsun, sonra cevaplaması için başkalarına yolluyorsun aynı soruları ya da sayfanda belirtiyorsun, eğlenceli birşey aslında.Teşekkür ederim beni kırmayıp atışmaya karşılık verdiğin için.
      Amam valla bravo, senin içinde de bir manici varmış demek:))))
      Kocaman öpüyorum canım:)))

      Sil
  2. :))) cok guzel olmus canım elıne sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim:)))eh işte, elimizden geldiğince karaladık birşeyler

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...