16 Mart 2012 Cuma

markafoni den

Yani e alışveriş yapmayan kalmadı herhalde aramızda, ben de bu yaz çok almıştım ama nerdeyse ekimden beri hiç bir şey almamıştım, en son markafoniden bu yıldızlı elbiseyi aldım.kargo geleli çok oldu ama yazısı yeni geliyor.
kutumuzzzzz

denemem için Knorr tavuk suyu

elbise pakette

elbise açıldı

böyle de yıldız desenlidir

Aslında biraz bol gelmedi de değil ama salaş salaş daha güzel oldu sanki, o yüzden böyle de giyerim ben, dedim ve iade etmeyi düşünmedim.

6 yorum:

  1. cok guzelmıs gulegule kullan :)
    corbada markafonıden mı geldı cok ılgıncmıs:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canımcım:))))evet knorr tavuk suyu çıktı kutunun içinden.tam da 8 Mart civarlarındaydı, aklıma da gelmişti extraden hediye olsa ne güzel olur, diye.Bu çıktı.Jöle gibi, bunyon gibi tavuk suyuymuş.Ben o tip şeyleri kullanmam sağlık açısından ama deneyeyim bari...

      Sil
  2. Elbisen çok cici güle güle giy, netten alışveriş güzel ama her zaman üzerine olmama riski var. deneyimle sabittir. en güzeli deneyip almak. bi zaman çok takip ediyodum kıyafet satan siteleri. neyseki artık girmiyorum. almayanın alası geliyo resmen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , haklısın aslında, ben de o isteğimi kaybettim ne zamandır, bu son aldıklarımdan.Yavaş yavaş cazibesini yitiriyor bence e alışveriş.Bakıp bakıp çıkıyorum şimdilerde.

      Sil
  3. bir saatir blogundayım bliyomusun :) bi yere hediyeleşim mi yazdım nereye yazdım onuda unuttum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel ne mutlu bana:)))))
      Ben de eşimin işten çıkmasını bekliyorum.O yazını cevapladım ben de, hatta dedim şimdi olmaz, tatile gidiyoruz, istediğim gibi ilgilenemem, sonra yaparız, sevinirim dediydim:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...