8 Mart 2012 Perşembe

mim olayına da girdim:)))

Ahhhh ah!Herkes herkesleri mimlerdi de ben de öööyle kedinin ciğere baktığı gibi bakınırdım uzaktan.O nassıl bişeydir diye.Şu ana kadar hiç mimlenmemiştim ben:))Bir mimleyeynim bilem yoktu:))))))))))))))))))))))
Ama sağolsun biricitconsungünlüğü yani yasemin kokulu bir hayat blogunu sahibesi beni de mimlemiş.Ayyyyy ehmencecik ayıla bayıla sorularımı yanıtlayayım da mimi devam ettireyim.(Ay çok zevkli bir şeymiş bu, çok eğlendim)
dadadadammmmmmmmmmmmmm.İşte benim kişisel bakım mimi cevaplarım:

 1. Saç bakımı için ne yaparsın ne kullanırsın?
Pantene Aqua light kullanıyorum, içersine de çam terebentin yağı koyuyorum bir kapak kadar.Arada Daxım var, onu kullanırım, bir de saç maskesinin yararını gördüm, onu da kullanıyorum.Ama benim hep güçlü, kalın telliydi saçım, kırılma sorunu yaşamam.Tek sorunum dökülmesi.
Saçımı hiç boyatmadım şimdiye kadar, röfle felan da yaptırmadım.Yaptırmayı da düşünmüyorum.






2-Yüz ve Cilt Bakımı Neler Yaparsın?
Niveanın kremlerini seviyorum, gece kremini kullanırım, makyajımı Bebak temizleme sütüyle temizliyorum, tonik yerine de gül suyu kullanıyorum.Dermalogica yıkama jeliyle yıkarım gece yatmadan, sivilce olmaya başladığında da neutrogenanın bir sabunu var onunla yıkarım, arada niveanın siyah noktalar için bantını kullanır ya da maske yaparım.





3.Dudak Bakımı için Ne Kullanırsın?
Nivea'nın narlısı ve Watsons'ın dudak koruyucusu kullanıyorum, hani şu dudağa renk verenlerden.

4.El ve Ayak Bakımı İçin Ne Kullanırsın?
Yine neutrogena kullanıyorum, hem el hem de ayak için.Arada topuklarıma vaselin sürüp çorap giyiyorum, sabaha yumuşacık oluyor ayaklarım.Özellikle yazları çok işe yarıyor.

  5.En son kişisel bakım Ürünü olarak ne aldın?
Emily'nin göz kalemini çok seviyorum, hem kendime hem de denemesi için bir arkadaşıma aldım.Pamuk ve aseton aldım, her daim ihtiyacımız çünkü.Sonra Bim'de Bebak temizleme sütü buldum, onu aldım.



Ama ben bu işi çok sevdim.Şimdi gelelim işin raconuna, sanırım bu mimi başkalarına göndertmem gerek.Napsam ki!Herkese desem mi tek tek mimlesem mi bilemedim.
O zaman eyyyyyyyyyy bu satırları okumak için buralara kadar gelen sevgili arkadaşım, bu sözüm sana!Çok eğlenceli bir şey, mim yanıtlamak; seni de mimledim bilesin!Yanıtlayıp mimi devam ettirisen sevinirim.Öpüyorum anacımmmmmmmmm:))))

2 yorum:

  1. mımı cevapladığın ıcın tesekkur ederım canım :)
    hemen hemen aynı urunlerı kullanıyoruz acıbadem kremını denıcem bende sanırım sevgıler:) kadınlar gununude kutlarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek hayatım, çok da eğlendim zaten,güzel birşey yani...Benim de dikkatimi çekti, pantene tercihimiz, ve hatta diaderminenin toniğini kremini de kullanıyordum ama bitince tekrar almamıştım.
      365 günün bu gün kadar özel ve güzel olsun canım benim:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...