26 Mart 2012 Pazartesi

oh be dediklerim,özlediklerim,hayallerim mimi

ahhh bricit, yavrum bricit; beni mimlersin de ben bu mimi cevaplamaz mıyım?Hemencecik sorulara cevaplar vermeye başlayayım sorular çok güzel çünkü.Bricite teşekkür eder, sağlık-başarı-huzur diler ve diğer mimlerinde görüşmek üzere selamlarımla öpücükler göndertirim:)))))))))))))))))

Hayatınızda ‘artık yok’ dediğiniz şeyler var mı?

Bir kere çocuk olma, istediğini yapma lükslerim yok, oyuncaklar, salçalı ekmekler, çizgi film saatlari, sabah istediğin saate kadar uyuma seçeneği artık yok, çocukluğumu özlüyorum.Yaşarken hiç fark edemedim güzelliğini ve çabucak geçti, gitti.Onun yerine çalışma saatleri, bürokrasi, amir-memur ilişkisi geldi.Pek hoş bir değişim olmadı anlayacağın.

Eskiden bu yana neler değişti sizce? Neleri özlüyorsunuz peki, neleri yad ediyorsunuz?

Ne değişmedi ki?Hayat değişti, ben yanlızlığı çok seven, nerdeyse tek başına yaşamaktan zevk alan biriydim.Evlendikten sonra bayaaaa değiştim, şimdi ise yapamam yalnız, mutlaka eşim olacak yanımda, benim için oldukça önemli bir değişim.
Neleri özlüyorum peki? Tatili, kilo alacağım korkusu olmadan yemeyi, eskiden yaptığım gibi sabah 5e kadar Nba izlemeyi, üniversitedeki yurt hayatını, Bursa'da 3. yılımdaki öğretmenler odasındaki sohbetleri(sadece 3.yıl bakın, çok eğleniyorduk ahhhhhhhhhhhhhh ah!),


  Ya da aklınıza gelince ‘iyi ki de değişti’ dediğiniz şeyler oluyor mu?

Ben nette çok takılan biriyim, sanal ortamın bu kadar gelişmesinden memnunum aslında, Dizi sektörüne de bayılıyorum; muhteşem diziler çekildi, izledim.İletişim ve ulaşımdaki değişiklikler de güzel.İnternet üzerinden alışveriş de muhteşem bir şey.

 Hayatınızda neyin değişmesini isterdiniz? 

Kilom değişse bayaaa sevinirim, 2-3 kilo aldım şu son 2 haftadır annelerde kalırken.Onun dışında pek de bir niyetim yok birşeyleri değiştirmeye.


Yeni bir eşya, yeni bir hayat ya da yeni bir icat mı istediğiniz? ‘Hayalimdir…’ dediğiniz bir şey söyler misiniz? 

Evet ya, geçen hafta tüm gün bundan bahsettim.Işınlanma icat edilsin artık, parası neyse alalım şu ışınlanma aletini.İstediğimiz zaman istediğimiz yerde olalım istiyorum.Ütülü kıyafetler ya da ütüsü hiç bozulmayan giysiler, gerçi bu icat oldu sanırım ama yaygınlaşsın diyelim o zaman.

2 yorum:

  1. ısınlanma olsun canım ıstedığımız yerde olalım buna canı yurekten katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ne güzel olurdu, şıp orda şıp burda olurduk, bir yere yetişememe gibi bir derdimiz olmazdı, yolda geçecek zaman bize kalırdı,Ahhhhhhhhhh! ne güzel olurdu!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...