31 Mart 2012 Cumartesi

oriflameden

Geçen hafta sipariş etmiştim aslında, bu katalogda vardı, renkli jel ya da nemlendirici diye geçiyor, fondöten gibi yağlı değil, hatta nerdeyse losyon gibi de diyebilirim, sadece hafif renk veriyormuş.Bu açıklamalarla ben zaten alıcı olmuştum, işte bahsettiğim ürün bu:
Veryme serisinin ya da ürünün ismi, şimdi hatırlayamıyorum, koyu rengini aldım ben, esmerim çünkü açık renkle hayalet gibi olmaktan korkmuştum.Elimin üstüne sürdüğüm de de renk olarak doğru karar verdiğimi düşündüm.Günlük kullanıma ne kadar uygun, yağlanma yapar mı, parlama yapar mı?İşte bunları kullanınca görücez.Fiyatı 9.90tl idi onu da belirteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...