19 Mart 2012 Pazartesi

Psikolojik Mim

Bricit beni mimsiz bırakmıyor sağolsun, canım benim, iki arada bir derede de olsa bu mimi de cevaplamak lazım, sevgilerimi gönderttir, gözlerinden öpüyorum bricit :))))
işte benim cevaplarım:))))

1. Kendini seviyor musun?

Evet, gayet seviyorum, memnunum kendimden, kim olduğumdan, tabi "ben muhteşemim" tarzında değil, o kadar da değil ama severim ben kendimi; iyidir ya Özlem:)))

  2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler?

Yemek yemek, film ve dizi izlemek, ma-aile cümbür cemaat birlikte olmak mesela bir sofrada toplanmak, güneşlenmek(yayılıp yatmak), blog işleri, çiko, bol kahve içmek, tatil ve tatil ve tatil, alışveriş ve alışveriş ve alışveriş...


3. Hedeflerin nelerdir?

Evlenip barklandığımıza göre sırada bebek var, artık ne zamana kısmetse bir bebek yapmayı hedefliyorum kendime:)))) Devlet memuruyum kariyer hedefi olmaz, tayin felan da istemiyorum, ee geriye bebe kalıyor.

4. Nefret ettiğin şeyler?
 
İncir çekirdeğini doldurmayacak şeyleri sorun edenlerden, para için her şeyi yapacak olanlardan, arkadaşının arkasından iş çevirenlerden, yılandan ve yalandan, yükseklikten, samimiyetsiz ortamlardan, bürorasiden, bol makyajlı beyaza kaçan sarışın ciciş tarzı yaşı 18 ama 35 görünen kızlardan, abartıdan....Ne çok şey yazmışım...da:)))


5. İlham aldığın kişiler?

Hımmm bunu düşünmem gerekir azcık.Aslında belirli biri yok diyebilirim.Ama bu sakın "ben bilirim, en iyisi benim" anlamına gelmesin. Sanırım herkesten alıp, benleştirdiklerim var ama birini şöyle model alıp ilham almadım.Beğendiğim  ve takdir ettiğim taraflarını alıyorum sevdiğim insanlardan:)))


6. Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?

 Dönem dönem çok sık dinlediğim şarkılar vardır, genellikle yabancı dinlerim ama tür seçmem.HIM, Linkin Park, Beyonce,  Red hot and chili peppers, Jeff Buckley...ooooo çok ama  bir iki şarkı seç dersen:
jeff buckley  - hallelujah    
Noir Désir - le vent nous portera
blue october - hate me
hypnogaja - here comes the rain again
Ville Valo & Natalia Avelon - Summer Wine

Yok ya yazmakla başa çıkamam, çok var.Gelelim filmlere.Ben bir Lord Of The Rings hayranıyım, kaç kere izledim saymadım ama tek tek onu geçmiştir sanırım.Eskilerden Speed'i ve Lake House'u severim.The Usual Suspects, Seven, inception,fight club, memento, bunlar dışında da animasyon izlemeye bayılırım; toy storyler, shrekler aklınıza ne geliyorsa artık:)))


Kitap okumaksa zaten hayatımın bir parçası ama itiraf edeyim eskisi kadar çok okuyamıyorum.Ama Oğuz Atay- Tutunamayanlar ve Orhan Pamuk- Kara Kitap ayrıdır benim için, çevirir çevirir yeniden okurum.İhsan Oktay Anar ile Pınar Kür ise tüm kitaplarını okuduğum yazarlardandır, tüm kitaplarını severim.



7. Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın? Ölmeden önce yazdığı. Bir deftere de yazmış olabilir kendi adını ve notunu.

Sevdiklerine ulaştırmaya çalışırdım, muhakkak yarım kalmış bir işi tamamlamak ya da bu yazıyı görmeyi hak eden sevdikleri tanıdıkları vardır o notu bırakanın.

8. Kendini tek bir cümleyle anlatabilir misin?


 Bilmem ki: Sevdikçe çoğalıyorum ben, sevdiklerim de çoğalıyor, sevdiklerimle de çoğul oluyoruz.Şanslıyım şükürler olsun ki:)))





Şarkıları link falan da koymak isterdim ama biraz hızlısından yazmam gereken bir posttu, ondan kelli böyle oldu, affınıza:)))



Hoşça bakın zatınıza efenimmmmmmmmmm:)))

2 yorum:

  1. canım tesekkurler cevapladığım ıcın,en doğru zamanda bebeğıne kavusursun ınsallah :) coğu cevaplarda benzıyoruz sevgıler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım benim:))))cevaplarımız kesişiyor çoğu soruda:)))))))ne kaaaa güzel!
      sözlerimi amin amin aminnnnnnnnnnnnnn amin diyerek bitiriyorum:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...