2 Mart 2012 Cuma

yaşasın yemek yemek:)))

Yemek yazısı yazmayı çok seviyorum, eee yemek yemeyi de çok seviyorum, yani seviyoruz, o zaman yaşasın yemek yemek!
domates sos, annemin yaptığı konservelerden, bol baharatlı

tavuk suyuna terbiyeli çorba

yumurta-limon terbiyesi tavukları böyle yaptı işte.

"o sos spagettilerin üstüne dökülünce" başlıklı kompozisyonum:))

"Yalancı Arnavut ciğeri  rokayla çevrelenmiş sumaklı soğanların üstüne konunca" salatası

Arnavut ciğeri değil çünkü ben çok ince ince doğruyorum ve gün boyu suda tutup kanını attırıyorum.

 enginara oturmaya gelmiş patates tavuk yemeği (tamamen uyduruk)

6 yorum:

  1. merhaba,
    herşey çok güzel görünüyor...
    ellerinize sağlık...
    ama bak ciğer hayatta yemem...
    yanından bile geçmem ...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diline sağlık canım(ee bugün cuma, Açılay modu):)))))))))))))
      Bne de şu yaşıma kadar yemezdim ama böyle harika oluyor, resmen yarışıyoruz Ege'yle.Belki suda bekletip kanını akıttığım için, belki çok ince doğrayıp unladığım için, bilemiyorum.Ne kokuyor, ne de tadında bir ciğer tadı oluyor.çokkkkkkkkkk lezizi bir şey!

      Sil
  2. ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    MMM MİS OLMUŞ
    MUHABBETLE KAL
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım:)))afiyetler hepimizin olsun!

      Sil
  3. amanında amanın neler neler yapılmış ellerine sağlık hepsinide yediniz maşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ivetttt, yedik afiyetlen:)))evlenmekle birlikte insana bir anaçlık çöküyor, hep yapayım hep yedireyim, kocamı besleyeyim diyerek özeniyorsun, inan bana anlayacaksın!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...